sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Exemple

M-a impresionat tare de tot povestea asta. Si eu nu-s asa usor impresionabil. Un evreu povesteste ce i-a facut regimul patriotului Antonescu. Si eu care credeam ca am avut probleme in viata... Eu zic atat: nu e normal sa fii persecutat pentru simplul fapt ca te-au taiat parintii la pula cand erai mic. Am zis intotdeauna ca nu-s rasist, desi unor tigani, unor evrei si unor unguri am ce sa le reprosez. Direct lor, personal, nu in general. Probabil ca daca traiam intr-o alta tara, fraza de dinainte continea si cuvantul "negri". Voi va dati seama? Ce accident al istoriei, romanii nu-i urasc pe negri.

Chestiile astea ma fac sa ma gandesc cat de idioti suntem cateodata si cat de putin stim sa apreciem faptul ca atunci cand vrem sa dormim, avem unde, ca atunci cand vrem sa bem apa sau sa facem un dus, putem si ca, in general, daca ne e foame, mancam, nu ca altii. Si cu cata usurinta le refuzam asta altora... Nu-s eu vreun mare sionist la fel cum nu le reprosez ca l-au omorat pe Isus. Ar fi foarte greu sa le reprosez asta unor oameni contemporani cu mine, cand treaba aia (daca s-a intamplat), a avut loc acum vreo 2000 de ani.As putea spune ca mi-e chiar antipatica teoria aia a lor cum ca sunt un popor ales, dar nu i-as impusca pentru asta, fiecare se distreaza cum vrea.

Zic atat: in 2010, ar trebui sa nu mai traim in trecut. Ar trebui sa avem toti sanse egale si sa ne ajutam intre noi, parca asa s-a dezvoltat omenirea, daca nu ma insel.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Where is the love?