duminică, 10 ianuarie 2010

Blocul nord

La ce gropi au aparut dupa zapezi pe strada la mine, ma mir ca nu s-a rasturnat nimeni cu vreun matiz prin ele.


Bai, io cred ca locuiesc intr-un bloc de ursi polari. Sau nu stiu ce fac astia, ca nimeni nu consuma caldura aici, frate. Oare nu-s ursi polari, oare-s din aia care iarna hiberneaza si-si sug labele? Oare-s ca omizile, devin coconi iarna si primavara se transforma in molii? Stiti de ce zic asta, la mine in bloc se pare ca eu sunt printre cei trei prosti care recunosc ca ei consuma caldura. Au fost si -10 grade iarna asta. Da' ei, nu, betmen, betmen...

Sau poate... Dar nu. N-are cum. Nu se poate. Cum adica, aici, in Bucuresti, capitala bunului simt, a sapunului si a corectitudinii romanesti, sa vin io "de la tara" sa-mi declar corect consumul? Noooo! Asa ceva nu se poate pentru ca sa fie. A venit insasi tanti de la administratie sa ma roage sa falsificam declaratia cu consumul, ca pun blocul intr-o lumina proasta. Ca a iesit ca eu consum cat un etaj adult. Iar restul blocului, zero la greu.

Pai ba, ar trebui sa-mi ziceti mersi ca am un consum cat casa poporului pe langa voi, stiti de ce? Pentru ca eu il si platesc, spre deosebire de altii. Creste valoarea apartamentelor in zona cu consum din asta, inseamna ca locuiesc si smecheri in Militari. In Bucuresti. Unde stau cei mai spalati si mai cinstiti dintre romanii vii.

Niciun comentariu: