duminică, 24 ianuarie 2010

Idiotii

A, da, am uitat ca azi sarbatorim unirea Moldovei cu Tara Romaneasca. La multi ani si la mai mare! N-am putut, totusi, sa nu observ cum niste deficienti mintal sunt nemultumiti si injura unul din putinele lucruri inteligente si corecte pe care le-au facut romanii in istoria lor. Bine, acest lucru inteligent si corect s-a facut pe şest, tot in dulcele stil romanesc, aia care stiu putina istorie inteleg ce spun. Cum dracu reusim sa umplem de cacat o ocazie ca asta doar ca sa avem un pretext sa-l injuram pe Basescu sau pe unii pentru ca sunt din Iasi nu stiu.

Ce stiu e ca unii chiar nu merita sa fie numiti romani. Si mie mi-e greu, nu ma mandresc ca prostu' ca-s roman si incerc, cat ma duce si pe mine mintea, sa fac ce fac bine, ca sa nu ma fac de cacat pe mine si pe compatriotii mei. Si da, uneori tot eu ii injur pe toti, la gramada. Cand cred eu ca merita. Da' cand ii vad pe unii folosind ca argument sau dorindu-si ca noi sa nu ne fi unit, nu pot decat sa le recomand sa emigreze. Sa emigreze-n pula mea, mai exact. Si nu, nu e vorba de a avea ceva sfant pe lumea asta, de a-ti da cu caramida in piept ca esti patriot si ce-o mai fi.

Dar daca tu n-ai minimul de logica sa-ti dai seama ca e mai comod cand limba oficiala in tara ta e aia pe care o vorbesti acasa, cand nu realizezi ca e mai simplu sa n-ai nevoie de pasaport sa te duci la tara (cu exceptia trista numita "moldova", dar am o presimtire ca suntem pe drumul cel bun si acolo), daca tu nici nu realizezi chestiile astea si esti tot nemultumit de unire, inseamna ca esti un imbecil fara sanse de vindecare, unul care ar fi in stare sa spuna la toata lumea ca ma-sa/nevasta-sa/fiica-sa e o cuva penala numai ca sa aiba dreptate intr-o discutie.

Un comentariu:

Cristian spunea...

A fost un trucaj ordinar, o furaciune de voturi!;)