marți, 22 iunie 2010

Denunţ

Deci vreau sa reclam un viol. Cine pula mea l-a trimis acolo pe comentatorul de la Grecia - Argentina in Africa de Sud, vreau sa stiu imediat, acum vreau sa stiu. Si daca l-a platit televiziunea romana, eu imi vreau banii inapoi. Asa nu se mai poate. Fuţi limba romana, o platesti. Violezi exprimarea corecta, sa-mi bag pula-n ma-ta daca meriti sa te trimit pe banii mei sa comentezi la antipozi. "Munca care au facut-o"? "O intrebare care in curand o sa-i aflam raspunsul"? Sa-mi bag pula in munca lu' ma-ta daca ai o sora. Baaa, da' oameni din astia care vorbesc fara cratima trimteti??? Sa-mi bag pula in toti pilosii care se baga la stat sa fie impostori pe banii mei, ca mi-a violat urechile un bou de la tvr doua ore cu limba lui de berceni.

Un comentariu:

Adi Vlasceanu spunea...

Deci.

Nu te m-ai plange, atat !
Inportant e ca TVR a avut RABDAREA sa te ajute sa VEZI metch-urile etapei CMondeal. (shi in culori shi pe de-asupra shi HD !!!)
Ei nu a vrut decat sa te delecteze pe tine, NE-bugetarule care estetsi !

Rushine !!!

FREE Dan Diaconescu !!!!!!!