miercuri, 23 iunie 2010

Filings

Din ciclul "daca vreti sa va simtiti", azi, ceva special pentru domni. Baieti, daca vreti sa stiti cum te simti in pula goala in Piata Unirii, oferiti-va voluntari sa mergeti sa cumparati servetele din alea vaginale sau cum s-or fi chemand. Preferabil, din Cora. Am fost io. Mai neajutorat, debusolat si stingher nu m-am simtit de mult. Habar n-aveam unde-i ce caut io in milioanele de chestii care s-au inventat ca sa nu mai puţim. Si mai erau vreo doi ca mine, izolati intr-un loc plin cu femei care se uita ciudat.

Deja ma luase cu transpiratii pana am reusit sa le gasesc si-am taiat-o de acolo cu viteza luminii. Dar n-am scapat fara sechele. Tot umbland prin magazin, mi-am dat seama ca se intampla ceva ciudat: ma opream pe la rafturi aiurea si ma uitam ca prostu' la chestii pe care oricum nu le-as fi cumparat. M-am ingrozit. Ma transformam intr-o pizda si mi-au trebuit niste beri (mai multe) si un meci de fotbal ca sa-mi revin.

4 comentarii:

Unknown spunea...

eu am cumparat odata din carrefour ob-uri cu 6 picaturi, ce dracu o mai fi si aia, atunci am aflat ca sunt cu picaturi, dischete demachiante si demachiant, sa vezi ce patrat se uita aia de la casa la mine :))

Adi Vlasceanu spunea...

nu.

eu am fost intrebat, la farmacie, cumparand prezervative, de catre o doamna farmacista mai in etate asha, ca "la ce vretsi sa le folositsi ?"...

:-|

Beat that !

Cristean spunea...

ba, bine ca nu te-a intrebat in legatura cu tampoane....

Ame Libre spunea...

Voi va plangeti, dar cand o femeie cumpara prezervative si vanzatoarea chicoteste, la ce ar trebui sa se gandeasca cea vizata? De ce cumpar eu sau de ce iau o cutie? :)
@Adi bine ca nu te-a intrebat ce marime folosesti. Link aici: http://www.youtube.com/watch?v=UCXMOmAzkTQ