duminică, 26 mai 2024

 Am fost în weekend să arbitrez la Blaj sau la Sebeş, că tot timpul le confund. După o zi în care am arbitrat vreo 50 meciuri, rupt de oboseală, îl las pe colegul din camera de hotel la duş şi merg la benzinărie să-mi iau ţigări. Când mă întorc - lăsasem uşa descuiată, am intrat şi ceva părea în neregulă şi nu ştiam ce. El era în pat, în chiloţi, se uita la televizor, ca unul care tocmai ieşise din duş. Dar eram în holul ăla mic pe unde intri în cameră şi îl vedeam doar de la brâu în jos. şi zice:

-Băi, Cristi, vezi că ţi-am băgat berile în frigider.

Pe loc mi-am dat seama că ceva era în neregulă grav. Pe mine mă cheamă Băi, Cristi, aveam beri în cameră, dar colegul meu era ardelean, tipul ăsta avea accent de moldovean şi nu avea vocea lui. Am mai făcut un pas şi am văzut că, într-adevăr, nu era el.

-Ăăă, camera 206?

-Nu, camera 106.

Greşisem etajul, atât de rupt eram. Şi el lăsase uşa, practic deschisă. A fost super chill, omul, a râs,  nu s-a întâmplat nimic grav, chiar mă gândeam să-i zic:

-Sorry, am greşit camera. Dar şi pe mine mă cheamă Cristi, pot să iau şi eu o bere din frigider?

Niciun comentariu: