luni, 2 decembrie 2019

Ghilgameş

30 noiembrie, 8 seara

De vreo 5 minute mă gândesc cu ce să-l apuc pe gândacul ăsta care mi-a intrat pe geam să-l azvârl înapoi afară, în ploaie, unde îi e locul. Între timp, el a avut parte de o adevărată epopee pe aici, prin casă. L-am botezat Ghilgameş.

1 decembrie, 8 dimineaţa

Dragi prieteni, Ghilgameş nu mai este printre noi. A fost descoperit azi dimineaţă decedat pe aragaz. Trupul lui a fost depus la coşul de gunoi. Acuma, nu sunt sigur că era el. Dar chiar dacă era el sau nu, tot Ghilgameş l-am botezat şi p-ăsta post mortem, că la mine-n casă fac ce vreau eu. R.I.P., Ghilgameş!

1 decembrie, 9 seara

Urmează episodul 4 din saga lui Ghilgameş (ăsta e 3). Dar nu se va chema La vie de Ghilgameş, Ghilgameş 4, The passion of the Ghilgameş, Ghilgameş Resurection sau chestii de genul ăsta. Sau Copilăria lui Ghilgameş, că nu ştiu ce făcea când era un gândac mic. Dar un pont pot să dau, nu va fi nici ca în ultimul Terminator, nici ca în viitorul James Bond, personajul principal va arăta la fel ca titularul anterior al rolului.

2 decembrie, 8 dimineaţa

Din respect pentru el, am propus şi am aprobat să retrag numele Ghilgameş, cum se retrage la fotbalişti numărul 14 de pe tricou. Dar pentru că tot ne vom gândi la el, următorul gândac care mi se va învârti bezmetic în jurul lustrei se va numi Ghil Dobrică şi îi urez succes încă de acum. Go, Ghil!

Niciun comentariu: