vineri, 13 decembrie 2019

Urşii

Încercam să scriu şi eu un mail, dar de la un moment dat încolo nu m-am mai putut concentra. Ajunseseră Urşii din Preuteşti în faţa blocului. Nu ştiu dacă erau chiar Urşii din Preuteşti, dar la Urşii din Preuteşti m-am gândit când i-am văzut. Poate nu erau ei. Dar arătau cam ca Urşii din Preuteşti ăia pe care i-am văzut eu în copilărie. Bine, doar unii dintre ei erau costumaţi în urşi, restul erau costumaţi în plugari. Arătau destul de familiar. Doar că tipii ăştia cărau după ei un troller pe care aveau o boxă pe care băgau la maxim muzică populară moldovenească. La tot cartierul. Nici măcar nu se mai oboseau să  colinde. Urşii din Preuteşti pe care îi ştiam eu aveau bici, aveau buhai, ăştia erau nişte DJ. Acuma, eu de 20 ani ar fi trebuit să mă fi obişnuit cu tradiţiile locale şi cred că am făcut-o. Cu vreo 3 săptămâni înainte de sărbători, prin Bucureşti apar colindătorii. E ok. Eu respect tradiţiile. Dar azi am treabă.

Niciun comentariu: