miercuri, 18 februarie 2009

In cine ne mai bagam pula azi

in Romania, evident.

.. c-am fost prea politicos de dimineata, asa, n-am vrut sa ma trezesc pe cap cu vreo armata de zombie ciutacieni. Dar tot tre' sa ne bagam pula in ceva, nu? Io propun sa ne bagam pula in Romania, din nou. Nu de alta, dar ne-am obisnuit, stim unde este, este curva cu experienta, mergem la sigur. Si nu fiti gelosi daca au futut-o si altii inaintea voastra, asta e, daca-ti place nu trebuie sa te intereseze trecutul. Cica.

Eniuei. De ce m-am enervat din nou? Din cauza scandalului astuia cu italienii si ROMANII, nu tiganii, cum spun unii. Am mai spus-o si in alta parte si au mai spus-o si altii inaintea mea. S-a umplut lumea asta de vizionari periferici, coae. Deci ei vad problema, dar numai marginile, asa. Nimeni, dar nimeni nu mi-a zis pana acum CINE este vinovat pentru criza asta. Care, intre noi fie vorba, e o criza de imagine si atat. Pentru ca violuri sunt, multumesc lu' dumnezeu, era sa zic. Adica sunt si nu sunt numai la ei, nu-s facute numai de noi etc.

Baaaa, vinovati suntem noi. Romanii. Noi, care am facut tara asta de cacat, asa cum e ea acuma. Nu-mi vindeti acuma castraveti, ca nu voi. Ma cert cu voi cat vreti. Puteti sa-mi spuneti c-ati votat, ca n-ati votat, ca nu conduceti voi, ma doare-n pula. Suntem vinovati cu totii.

Si-am sa vin cu un singur motiv. De ce nu se aude ca violeaza in serie sarbi, polonezi, slovaci, sloveni, filipinezi, unguri, cehi, croati, adica natii din astea, stiti voi, mai amarate, asa, ca noi, care-s tot multi pe acolo? Cine face belele? Noi, albanezii si marocanii. Aaa, pai pula mea, noi suntem mai civilizati ca aia m'! Exact. Suntem cea mai de cacat tara civilizata.

Un comentariu:

Anonim spunea...

coerect!

as vrea sa ma cac in fruntea unui vizionar d-asta. sa imi povesteasca cum il vede cand vine