luni, 16 februarie 2009

Sinteza zilei nu e o proasta

Courtesy Naiv Ion aka Eternal D aka Dim C from Compton, Focsangeles

Deci am sa incep cu deci: deci pana acum am crezut ca mi s-a parut. Chiar n-am vrut sa fiu bulangiu, desi e la moda sa fii bulangiu. Ca daca vrei sa cobori pana la nivelul unui militian, pana ajungi acolo dai de petrol stim. Dar acum vorbim despre altceva, asta era doar introducerea. Dar asta trebuia sa intelegeti si voi, doar am inceput cu "deci".

Gadea, in emisiunea aia a lui, vine cu un exemplu cum ca gaborii de peste tot din cosmos sunt ca ai nostri. Si anume asta. Dar sa-i dam cuvantul lui Naiv Ion. Naiv Ion, ai legatura. Da, Cristeana, buna seara, buna seara doamnelor si domnilor. "doamne gadea cat esti de copil. tu prezinti parodia aia de jaf in LA ca fiind realitate?!?!?! probabil tu cand te uiti la The Flintstones crezi ca e vreun documentar despre epoca de piatra, baga-ti-as criza in salariul tau de mii de euro." Cristeana.. Multumim, Naiv Ion.

Duamnelor si duomnilor. Azi, am primit o dovada. Dovada ca emisiunea sinteza zilei nu este o emisiune proasta; dar sigur gasim cel putin un prost acolo. Urmatoarea editie a stirilor, la cat vrea pula lu' Cristean.

Update: ridicolul continua sa bata in gura bunul simt. Le-a zis lumea de mai multe ori la comentarii si ei tot pe a lor o tin.

2 comentarii:

elcrom spunea...

imi place cum zice Gadea la sfarsitul filmuletului in varianta comentata, cu asteptarile pe care le avem de la politisti si cu erorile lor atat de mari. He got that right, doar ca nu politistii sunt aia cu eroarea :)) As zice ca i'a intrecut pe aia cu jordanian..

Cristean spunea...

retardaj total, parol!