vineri, 13 martie 2009

Bilant provizoriu 3 - RoBlegFest

Votati cu leptocu'!!!

Ba, frumoasa blegosfera avem. Imi aduce aminte de tara mea. Poate pentru ca e populata cu romani de cacat buni pentru ingrasamant, nu stiu. La ultimele alegeri am fost la bunica-mea la Focsani. Ea tocmai votase.
-Cu cine ai votat?
-Cu Crucea!
-Pai cine-i crucea, cine a canditat pentru ea?
-Cum adica cine-i crucea??? Tu nu stii cine-i crucea? Asa te-am invatat eu? Crucea e DUMNEZEU! Crucea esti tu, crucea sunt eu....
Si a continuat un discurs pe care nu l-am mai putut asculta de nerabdare sa aflu cine pula mea erau astia cu crucea. Si am aflat. Era Uniunea Democratica a Bulgarilor din Banat. Nu, bunica-mea nu e bulgaroaica, e doar o baba romanca din clanul-celor-care-nu-recunosc-ca-nu-mai-vad-bine. Pe undeva era logic gestul ei, de la o varsta incolo te intereseaza mai mult viitorul si, respectiv, simbolurile lui: cruce, loc de veci, retete de coliva etc. Si cum ea n-a gasit o biserica in buletinul de vot, a votat cu o cruce. Ma intreb daca acolo ar fi fost scris pe litere C R U C E A cu ce alt semn ar fi votat.

Iar am divagat. Aseara s-au anuntat castigatorii la concursul ala de cacat. De fapt, nici n-a fost un concurs, a fost o numaratoare de voturi. Castigator pe linie, asta. Bine, mie imi place sa-l privesc mai mult din punctul asta de vedere. Sau asta. Ma, bine ca n-a castigat varby. Ba, visurat a meritat sa castige. Sincer. Nu pentru continut. Nu pentru stil. Stati linistiti, traiti 3 vieti de-acuma incolo si nu muriti daca nu-l cititi pe visurat. Si nici nu pierdeti vreo distractie, ceva. Si atunci de ce pula mea a castigat, o sa ma intrebati. Ma, a castigat pentru ca sunteti prosti, iar el stie asta.

Nu, hai, nu toti. O parte din aia care citesc ce scriu eu acum nu-s prosti. Sunt doar romani. Iar pentru multi romani, viata e un 6 din 49. Toti viseaza s-o puna. Este motivul pentru care Caritas, FNI, Gerald si Vanghelie si multe alte japci pe fatza s-au bucurat de atata succes pana acum. Ei, visurat a stiut si sa se foloseasca de asta. El a organizat un concurs, asa, a oferit un laptop cui ii aduce mai multe voturi la festuiala pulii lu' sfantu' mos craciun. Si a mers, coae. Mai ales ca tombola asta era adresata bloggerilor, prietenii nostri invizibili in viata sociala offline. Smechera schema: nu numai ca scapi de concurenta, da' aia te mai si promoveaza. E schema de o mie de marci.

Si uite asa ajungem la o concluzie cam similara cu ce aflasem mai demult. Singura diferenta dintre bloggeru' roman si romanu'-roman este timpul din viata pierdut in fata calculatorului. Degeaba se cred ei mai cu trei coaie. Sunt doar cu trei labe in plus fata de ceilalti. Nu-s cei mai viteji si mai drepti dintre romani, dimpotriva. Sunt, majoritatea, niste gaoaze fara viata sociala, dar cu aceleasi aspiratii de cacat ca si ceilalti. Asa ca, lipsiti de perspective sau scopuri mai inalte, au votat si ei. Cu laptopul, exact cum a votat bunica-mea cu crucea.

Update

Retardu' asta sinistru se bucura c-a scapat de bataie la eveniment. Cica "bloggerii noi nu au coaie". Nu, pasarel, unii incearca si alte metode de a deveni celebri in afara de a te bate pe tine sau a-l pupa in cur pe zoso, cum faci tu:).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nici nu stii ce distractiv a fost... fum, inghesuiala, cozi, concert de cacao, preturi mari...

am tras concluzia ca in continuare bloggingu si ce se vrea de la el ... e un concept cam utopic