luni, 30 martie 2009

Ma pis pe romania 3 - "alternativa la ciutacu"

Deci ma calca pe toate sinapsele cretuleasca. Daca aveati impresia ca nu-l halesc pe mircea badea, ati gresit. Nu e singurul pe care am boala. Bai, e imposibila femeia aia. Ca om. Eu o suspectez ca nu are viata personala. Sau daca are, a belit pula ala cu care o arde. Daca era nevasta-mea, unul din noi doi era vaduv acum.

Pai tu, care trebuia sa fii alternativa normala la cap la aia de la antene, tot isterii si tactici din astea gen ciutacu imi servesti? Chiar atat esti de convinsa ca agresivitatea asta de maidan e tot ce vrea lumea sa vada la televizor?? Du-te, du-te, lasa-ne! Imi pare rau, dar eu atitudine mai nefututa n-am vazut, sa mor eu! Ala, il inteleg, un jăpcar, da' tu ar trebui sa fii ditamai doamna. Nu. N-avem cu cine. Nu poti sa vezi o dezbatere normala la cap la televizorul asta, frate!

Chemi omu', te stropşeşti la el, faci urat, te manifesti menstruar, da' du-te, tata, varsa-ti hormonii undeva! Plus ca tactica face toti banii. Astazi, hai sa avem dreptate. Vine omu, il iau tare, ala da sa-mi demonteze cacatu isteric si diversionist pe care il mananc, sanchi, nu-l las sa termine, il mitraliez cu intrebari si la urma trag si concluzia, desi ala, saracu, inca se chinuie sa iti demonstreze ca esti nebun cu raspunsul la a doua intrebare. Dar na, asta e, o suta de intrebari fara raspuns se transforma repede in afirmatii, pula mea, uite, l-am intrebat si nici macar nu ne-a raspuns. Ma, ce muisti sunteti! Dati-i, ma, femeii, liber seara, poate mai iese si ea, se mai racoreste, poate cunoaste pe cineva, eu stiu? Luati-o de pe capu' nostru cu agitatia ei de fata batrana!

2 comentarii:

eadono spunea...

io am lipsit de la lectia asta...cine dracu e cretuleasca????

Cristean spunea...

o nefututa.