miercuri, 11 martie 2009

Ce ma fac?

N-am niciun chef azi. Nici de birou, nici de job, nici de voi, nici de nimic. Am racit . Si nu prea am cum sa plec acasa sa stau prin pat. Nu, pentru ca am ratat ocazia sa anunt la munca dimineata oficial faptul ca am futut toata noaptea sau ca m-am facut muci si m-am culcat la 5. La etajul 5. In fata sefului meu nu e barbatesc sa recunosti ca esti bolnav si sa te plangi ca o pizda. El e genul de om ca tatii aia care cand afla ca te-a caftit vreunu' in fata blocului iti mai fut si ei o bataie ca "esti prost".

Un alt pretext bun s-o tai de la munci ar mai fi ca m-a sunat amanta ca e barbatu-su plecat pe undeva si ca e un moment bun sa dau un sex oral. Asta in cazul in care amanta recunoaste ca e maritata. Eu, cel putin, am trecut printr-un moment cel putin ciudat o data. Am aflat ca gagica-mea de pe atunci nu facea diferenta dintre "despartita" si "divortata" DUPA ce ne-am futut. Nu, nu radeti, ca si pe ea tot pe net am cunoscut-o. Da, dom'le, distrugator de casnicii ce sunt. Nu, nu era mai tare la pat decat astea nemaritate. Ba chiar daca as fi vrut sa fiu rau, as fi putut spune ca felul cum era ea la pat ar fi putut fi unul din motivele serioase de divort. Dar nu pot fi rau, mai ales ca acum stiu adevarul. Erau despartiti pentru ca el o batea. Pentru ca ea il insela. Romantic, nu?

Era ca in cercul ala vicios, "el o batea ca se farda prea violent, ea se farda sa nu i se vada vanataile". Povestea e cu happy-end, sa stiti. La un moment dat, femeia mi-a dat verde. Asa, din senil. Pardon, din senin. Ca eu eram la mare si ea avea treaba. Nu cu mine, avea treaba in alta localitate, dar ce-am cautat eu la mare cand ea avea atata treaba??? Am zis OK. Drept urmare, evident, a vrut sa ne impacam. Se pare ca femeia nu dorise sa ne despartim de fapt, dorea doar sa vreau eu sa ne impacam. Gresit. Si pe cand ii explicam eu unei amice de-ale mele de pe netlog cat de distrusa e aia si cat de praf e la pat si cat sub zero sunt sansele ei sa se impace cu mine, s-a produs ceea ce ne asteptam cu totii: am aflat ca amica aia a mea era de fapt un alt cont al aceleiasi persoane: distrusa insasi.

Asa ca, evident, s-a intors la sot (de care chiar divortase intre timp, logic). Si-au dat seama ca sunt suflete pereche si-acum traiesc fericiti sau ce dracu' fac ei pe acolo. Si uite cum m-am luat cu vorba. Gata, a mai trecut un pic de timp, inca 5 ore si-s acasa. Am sa iau cu copy/paste textul asta si-am sa-l plantez si in blogul celalalt exact asa cum e, nu-l mai modific ca mi-e lene si cine stie ce-mi mai amintesc si-l fac de vreun kilometru.

Niciun comentariu: