vineri, 20 martie 2009

Dau in cap pentru tine

Vesti bune, fetelor! Reincepe "Dansez pentru tine". Incredibil cate lucruri interesante afli daca zaci bolnav la televizor. Pentru mine, s-ar putea sa fie o veste buna, asa, cel putin o data pe saptamana am sa ma pot juca Battlefield 2 acasa la mine, nu la birou, dupa program, pentru ca da, si eu am acasa o romantica incurabila care nu poate face abstractie de suferinta celor din jur.

Deci, din nou se poate! Si tu poti dansa cu o vedeta! Tot ce trebuie este sa-ti doresti cu adevarat si sa-i convingi pe realizatori. A, da, si un verisor retardat bolnav de sculament dentar sau de o sora vitrega care are nevoie de o operatie la scrot. In episodul de azi, o proba de egoism deficient mintal grad 1 cum n-am mai vazut de cand cu baba aia senila care a vrut ea copil la 65 de mii de ani. Adica o dementa care a ramas gravida desi risca sa moara de inima oricand. Motivatia ei? In traducerea lu' nenea Cristean: "A, pula mea, chiar daca crăp, am lasat ceva in urma." Va las pe voi sa judecati.

Acuma, se stie, in general, cat imi plac mie "vedetele" astea. Si ca eu nu prea vad diferenta intre emisiunea asta si una de-a lui dan negru, cu tot cu scopul ei nobil. Da' numa' sa-i schimbe un pic formatul si sa mor eu (heheh) daca nu m-as uita. Sa fie cu politicieni. Tema si episodul. Am tras la revolutie pentru tine. Am vandut flota pentru tine. Am nationalizat valuta pentru tine. Am omorat o familie intreaga cu masina si-am scapat - pentru tine. Mi-am tras 8 case pentru tine. Am deturnat fonduri UE pentru tine. De fapt, ar fi teme pentru 100 de sezoane lejer. M-as uita la el pana as iesi la pensie. Ar deveni gagica-mea experta in BF2.

Un comentariu:

Anonim spunea...

BF2??? Credeam
ca sunt singurul...