miercuri, 25 martie 2009

YESSSS!!!!!!!!!!

Ce ma bucur c-au inceput arestarile. Trebuia sa vina o data si o data, da-le in pula mea. De cand le astept. Gil Gureanu zice ca mai urmeaza si altele. Abia astept. Si sper sa fi multi politicieni. Multi, multi de tot. Ma doare-n pula ca a ordonat basescu asta. De fapt, daca a ordonat-o el, cu atat mai bine, manca-mi-ati pula din mine, trebuia s-o faca cineva p-asta si ma bucur ca e el, ca prea v-ati cacat pe voi atata timp. Din partea mea, sa fie si multa lume din presa, ca va stiu ce curati sunteti.

Vreau lume in puscarie!!! Vreau sa-si piarda joburile, vreau sa ajunga de rasul lumii si mai mult, vreau sa li se confiste averile, in pula mea, ca de la noi, restul, le-au furat. Vreau politicieni in puscarie, vreau politisti, vreau magistrati, vreau sereisti. Discutam cu un prieten de-al meu din sistem si-mi zicea, saracul, ca n-ai ce face, coae, asa e facut totul, e de asa maniera incat daca vor, tot te fut. Tot ce-ai face, faci ceva ilegal. Foarte bine! Da-ti demisia! Ma doare-n pula ca tu mi te plangi mie asa, la o bere si tu iti faci masina, casa, cumparaturile si futi gratis. 'te-n pula mea de profitor! Poate cine stie, o fi inceputul sfarsitului pentru sistemul asta de cacat. Pe care ma pis.

Niciun comentariu: