luni, 30 martie 2009

Reforma PL-ului: pe(ne)leu' s-a reinventat, cica

Bai, si-a iesit antonescu presedinte la peneleu. Lumea extaziata, orgasme, iliescu, oprescu, opt-noua numere pe noapte, ca vai, seamana cu obama. Cacat. Eram sigur ca nu face nicio pula la peneleu. Dar uite ca m-am inselat. antonescu face o pula la pnl. Dovada? norica nicolai in capu' la lista la europarlamentare. Cea mai smechera matusa din pnl s-a dovedit atat de populara la alegerile uninominale c-a ramas pe tusa. Si pe bune. Dupa ce voteaza "nepoata-ta" care nu e senator atentie, nu in locul tau, in locul altuia, la ce popularitate sa te mai astepti? Pentru mine, nu e mare diferenta intre nicolai si turnatoarea de musca. Si tu o iei de buna si-o pui sa ne reprezinte tara.

Foarte frumos. Pai sper ca din cauza ei sa obtineti o pula si-un cacat la europarlamentare. Miscarea asta e intr-un total dispret pentru noi toti si sper ca mai exista atata creier in cap in tara asta ca oamenii sa nu incurajeze prin vot asa ceva. Daca dupa alegerile alea am sa va fac cretini aici pe blog, inseamna ca oamenii incurajeaza prin vot asa ceva. Deocamdata, sper ca nu. Si nu in ultimul rand, purtator de cuvant, theodora bertzi. Cine? Una care si ea mai rateaza alegerile din cand in cand si de care zicea lumea ca n-ar fi asa populara la ea in bloc din cauza problemelor la intretinere.

Misto in peneleu. Titanicul are un nou capitan, dar acelasi curs: in jos.

*Pe cand ma hotarasem si ma documentam mai mult pentru materialul asta, am gasit si la nenea Morar ceva despre asta, dar era prea tarziu, ma hotarasem. Si in plus, materialul lui era cam incomplet, ii lipseau injuraturile.

Later update: evident, pe locul 2 pe lista de europarlamentarde, gagica lu' crin.

Un comentariu:

crintea valerică spunea...

Da, nu mai am nimic de adăugat . ai spus totul de parcă aş fi vorbit eu. Te felicit şi te asigur că ,cel puţin pe mine , nu ai să mă faci CRETIN, după alegeri.