luni, 9 martie 2009

Ati votat, romani

Pula mia, daca tot m-am intors, se pare ca m-am intors in plin. Vad de 8 martie o propunere de vot, un fel de "cea mai tare pizda romanca". Pizda romanca celebra, bineinteles. Pai ia sa vedem dintre cine si care putem sa alegem. O gramada de lume pe care nu as alege-o plus o gramada de lume pe care nu o cunosc. Toata treaba imi aduce aminte de alegerile celelalte, alea pentru parlament plus ce pizda ma-sii mai votam noi. Diferenta e ca aici n-am votat. Chiar nu ma intereseaza care e pizda cea mai pizda de la televizor, pentru ca nu le fut, pentru ca mi se rupe pula in doua de ele, nu-mi dau de mancare, nu voteaza bugetul pe 2010 etc. Poate elena udrea, un pic. Dar tot n-as fute-o.

Si, evident, publicul a votat. Stiti cine a iesit castigatoare? Alina Plugaru. Ba, e adevarat, s-ar putea sa fie cea mai cinstita dintre ele. Largita (in cur), dar cinstita. Adica nu da in cap la oameni pe strada, nu violeaza (sau poate da, dar e doar un rol), nu se prostitueaza (ba da, dar legal) etc. Mah, s-ar putea sa fie cea mai tare femeie din şoubiz. Din romaniea. Astea au fost "obtiunile", asta a votat lumea, asta avem. Cam atat de cretina e lumea. Io ma asteptam sa nu voteze nimeni. Dar se pare ca am dreptate. Suntem o tara de zgarciti mintal.

Niciun comentariu: