luni, 30 martie 2009

Semneaza, s-o dam anonima

... ca oricum e "pamflet". Doi oameni spun ca dom'le, nu e bine sa-ti dai identitatea pe net ca cine stie. Si zic si de ce, cumva, sa nu dea lumea cu cacat in ei, spune unul, iar celalalt spune ceva si mai simpatic, "Ai grijă ce comentezi, poate peste 20 ani când ai să deții o companie de succes, cineva se va folosi de spusele tale să te tragă în jos!".

Mda, eu am mai auzit asta. Un "coae, nu mai injura atata ca cine stie cand se intoarce treaba asta impotriva ta." Pai, atunci ar trebui sa tac din gura tot restul vietii daca nu-mi convine ceva, ca poate supar pe cineva. Sau sa fac cum fac labagiii aia cu "pamfletul" lor. Sau schema numarul 3: nu zic nimanui cine sunt. E absolut normala chestia asta in tara la noi, pentru ca nu vrea nimeni sa raspunda pentru nimic. Daca noi ne-am dat seama ca platim prea multe amenzi pentru viteza si acuma ne luam de primari ca de ce au pus radare, nu vad de ce am vrea sa raspundem pentru niste vorbe. mircea badea nu vrea sa raspunda. De ce as vrea eu?


Asa ca nu va mai cacati pe dumneavoastra. Nu mai inventati explicatii savante. E simplu, practicati atletism moral, proba fuga de raspundere. Da, stiu, cica si eu sunt anonim. Nu m-a intrebat nimeni niciodata pe blog cine pula mea sunt.

Niciun comentariu: