miercuri, 18 martie 2009

Poftim, fac si eu politica

Am gasit o chestie foarte misto la baiatul asta. Da' nu l-am gasit pe basescu in topul diversiunilor ultimilor 20 de ani de romania. Poate pentru ca la liceul pe care l-am terminat amandoi nu se pregatesc chiar asa de multi cretini ca in alte parti. Asa ca eu, cu voia lui Costi, am sa pun de la mine un 1 bis: Basescu. Voi ati observat de ce nu mai merge nimic in tara asta (de parca ar fi mers vreodata)? Ati observat de ce e criza, de ce s-a devalorizat leul, de ce fura astia, de ce pleaca lumea din tara, de ce violeaza romanii? Nu? Intrebati 99% dintre politicieni sau ANAListi si va vor arata un singur vinovat: basescu.

O sa ma faceti apologetul lui băşescu, vorba lu’ unchiu-mio Trandafir, dupa asta. Eu am votat cu basescu. Si va suspectez ca si voi ati facut la fel, mai ales pe aia dintre voi care au si votat. P-aia care n-ati votat, nu. Nu, n-am votat cu el pentru cine stie ce calitati, daca stau bine sa ma gandesc, nici n-am votat pentru el. “Esti idiot, monser, tocmai ai zis ca ai votat cu el”, o sa-mi spuneti. Am votat impotriva lui nastase. In gara in Brasov, la coada ore intregi, pierzand trenuri pentru asta.. De-al dracului!

Si intre timp am descoperit o chestie tare la el. Pe bune, am descoperit de ce am sa-l votez din nou. Voua va plac politicienii? Mie da. Aia de la Bellu. Astia vii, care-si bat joc de noi din toate pozitiile, nu. Nici macar basescu. Totusi, basescu are o chestie care mie imi place la nebunie. Basescu era un dictator beton. Parol. Are un dar de la dumnezeu, ii terorizeaza pe restul politicienilor. E dezastru, nu mai stiu astia ce sa faca!!!

Probe ale disperarii? “ANAListii”. dinu patriciu anuntand ca basescu va pierde alegerile in toamna. Sa mor eu??? Cum ai aflat? mircea badea. Stiri cum ca serviciile secrete americane i-au zis lu’ basescu sa nu mai candideze ca din cauza lui se cearta NATO cu Rusia. Asta, ultima, e un fel de “nu mai votati cu basescu, vreti sa se supere strainii pe noi?” Bullshit, intoxicari, gogosi. De unde? Va zic eu, de la ceilalti politicieni.

Iar pe mine ma distreaza la maxim ce se intampla. Ba, ma bucur cand vad cum se plang ca niste pizde unii politicieni din astia cu staif ca doamne ce dictator si ce muist e basescu pentru ei. Ca vai, ce se baga el peste tot. Foarte bine! Asa sa fie. Orice neplacere pentru voi, bucuria mea. Ma bucur ca nu va mai puteti face de cap cum vreti voi. Cand iti bati joc si te dau in gat aia de la Catavencu, te doare-n pula. Dar cand te trage de urechi presedintele tarii, e mai nasol. Super!


Toata lumea uita de ce ii acuzam p-astia noi de obicei. Nu numai ca intotdeauna ii acuzam de ce il acuza si ei pe basescu: de tiranie si de faptul ca fac tot ce vrea pula lor in tara asta. Dar noi ii acuzam ca fura, coae. Ca-s mafioti si se acopera intre ei. De chestia asta tindem sa uitam, pentru ca suntem prostiti pe toate canalele media si ni se distrage atentia de la adevaratele chestii importante.


E o capcana discutia asta “e basescu tiran?”. Ea distrage perfect atentia de la faptul ca altii nu-si fac treaba. Pe mine nu ma deranjeaza ca basescu nu tace din gura. E bine ca mai zbiara unu’ la restul lumii “baaaaa, mai munciti si voi”. Daca n-ar fi facut-o, pun pariu ca jigodiile astea il acuzau ca-l doare in pula de noi. Dar intrebarea “basescu, de ce vrei tu toata puterea?” nu e completa. Mai lipseste “de ce nu ne lasi PE NOI sa luam toata puterea?”. Nespalatilor!

Eu as vrea sa fac mult rau politicienilor. Macar cat rau ne-au facut ei noua. Daca iese basescu prezidente din nou, or sa mai stea hotii astia stresati inca 5 ani. Ce bine! Cu el votez. De-al dracului!

3 comentarii:

Anonim spunea...

ma nene, si eu am votat cu el pe acelasi principiu. Impotriva cotracandidatilor (nu doar Nastase). Mai nasol e ca dupa odioasa alianta cu PSD-ul, nu mai am cum sa votez cu el impotriva nimanui... Sigur se coalizeaza iar cu contracandidatii si raman cu buza umflata. Mai bine ma duc si votez cu toti :D Vot anulat, toate bune si frumoase, nici nu sunt impartiala, perfect

Cristean spunea...

heheh, asa am facut io cand cu iliescu-vadim. am pus stampila pe iliescu.... am stat putin.... "bag pula" si-am pus-o si pe vadim. pe stampila, nu pe pula.

Cristean spunea...

ai votat tura asta?