sâmbătă, 14 martie 2009

Sexul: ce fac ei si ce intelegem noi

Lumea vrea sex, bre. M-au 'nebunit la cap. Dupa ce Michael a ajuns pe buzele tuturor si-a facut scandal pe un site din asta de agatat, acuma ma intreaba lumea daca inteleg "lezbiencele". Nu, tanti, nu le inteleg. "Sinceramente sa fiu", chiar nu le inteleg. Adica inteleg, ca tehnic, excitatia mecanica duce, de obicei, in acelasi loc in care ne dorim cu totii sa ajungem: la orgasm. Pula, dildou', facaleţu', sprayul, limba, degetul, degetele, pumnul, piciorul si ce-o mai fi, duc, in multe cazuri, la acelasi rezultat. Ca si futaiul in cur din puscarie cu ambalajul de eugenie pe pula, numai ca acolo beneficiarul orgasmului este ambalajul. Avantajul este ca in puscarie faci sex mai des. "Mai des decat ti-ai dori", m-ar putea completa unii. Motivatia, p-aia n-o inteleg.

La fel cum nu inteleg nici motivatia si nici placerea de a fute copii, babe, alti barbati (bine, p-aia din puscarie ii excludem, daca nu intelegi de ce in puscarie barbatii se fut intre ei si nu cu femei, iesi afara, nota 2!!!), caini, garduri, elementi de la calorifer, de a-ti fute femeia in cur cu facaletul, gaini, pantofi cu toc, vaci, perne, placerea de a-ti pune nevasta sa te futa in cur cu niste chiloti din aia cu dildo, capre, placerea de a da bani grei la prostituate sa te futa tot in cur, dar cu periuta de dinti, placerea de a te prezenta la urgente ca nu mai poti sa-ti scoti piciorul de scaun din cur sau placerea pe care o simte baiatu asta. Stiu, asta, ultima, a durut, nu ma injurati pe mine, discutati cu dementu' asta, ca el a facut-o mainstream. Ce pot sa spun, traim intr-o lume diversa. In rest, spuneti-mi ca-s limitat, asta e, nu-i inteleg.

Dar stiti ceva? Nici nu mi-am propus sa-i inteleg. De fapt, nici nu-mi bat capul cu asa ceva pentru ca eu, spre deosebire de altii, am viata mea. Si ghici, nici chirurg nu sunt ca sa fac planuri cum ii scot aluia piciorul de scaun din cur. Am scapat. Nici nu vreau sa le arat lesbienelor ce frumoasa este pula. In schimb, nici nu-mi fac idei si vise in necunostinta de cauza. Pe tine te cheama Samuiel. Esti masturbagiu semiprofesionist. Ai doi neuroni, Cichicean si Sandocan. Si dati voi trei o cautare pe net la "vreau sa fac o laba". Si, evident, dai de niste materiale in care alti barbati fac laba. Deci, nu, nu asa. Desi nu intelegi, tu ai zis clar acolo, "vreau sa fac o laba", unde-s femeile??? Cauti pana la urma "femei nefutute" sau ceva de genul asta si dai peste una care se joaca cu castravetele ei, Edy. Si zici, "moaaaaama, daca eram io acolo....."


Daca erai tu acolo, CE? Pentru ca in mintea aia a ta care de-abia, de-abia te ajuta sa mesteci guma si sa mergi in doua picioare in acelasi timp, nu te-ai gandit ca poate mai sunt si barbati prin echipa aia de filmare. Tu, daca ai putea, ai intra in monitor sa ajuti fata, Acuma dai din buze ca pestele exact cum da ea mimand acolo placerea. Frate, m-am saturat de cretini. Uite cum pleci de la discutii cu oameni normali la cap si tot la idioti ajungi. Nu, ba, nu te asteapta pe tine, ea se joaca acolo doar ca sa ai tu si niste bloggeri spor la facut dragoste in patru labe: doua dimineata, doua seara. Cam asta-i motivatia ei. Motivatia celorlalti n-o cautati la mine ca nu o stiu.

Niciun comentariu: