vineri, 2 aprilie 2010

Bill Gates si politistii

Da, bai. Totul a inceput acum vreun an, cand m-am chinuit vreo saptamana sa descifrez un mail trimis de un amic de-al meu, politist grec. Era in greceste, dar caracterele erau latine, deci google translate canci. Ghici ce scria. Era un mass, gen "da mai departe", ghetute de copil etc. Aberatia era simpatica: Pentru fiecare persoana care trimite
acest mesaj Microsoft le va plati 245 EURO.
Pentru fiecare persoana careia tu ii trimiti mesajul iar acesta il va
retrimite la randul ei altor persoane Microsoft vâ va plati 243 EURO.
Pentru fiecare a treia persoana care va retrimite mesajul, Microsoft
va va plati 241 EURO
In 2 saptamani Microsoft, va lua legatura cu tine pentru a-ti confirma
adresa de e-mail si iti va trimite un cec.


Mda. Si marmota invelea cocaina in heroina. Mi-am zis "OK, deci politistii sunt peste tot la fel". Dupa care viata si-a reluat cursul ei normal, oral si cum o mai fi. Asta pana saptamana trecuta, cand ghici ce se intampla. Primesc acelasi mesaj, dar in romana, de la un politist roman. Deci, se poate.

P.S.: Daca vreti voi mesajul si vreti sa-l dati mai departe unui politist, il am.

2 comentarii:

E spunea...

politistu' roman si-a gasit in omologu' sau grec un adevarat role model.
Sa stii ca am citit si eu insemnarea ta de ieri. In total, 2 nimeni.

Cristean spunea...

daca nu esti din bucuresti, nu se pune:P