vineri, 30 aprilie 2010

Bune moravuri

Stirea cu gagica aia care urmeaza sa faca un dush in centrul bucurestiului cu b mic de tipar a generat tot felul de reactii. Reactia care m-a distrat pe mine cel mai tare a fost a unui nene care s-a plans ca un asa gest ar putea sa contravina “bunelor moravuri”. Intrebarea mea este ce inseamna bune moravuri. E OK sa te dezbraci la televizor, dar nu e OK sa te dezbraci in public? Eu nu pot sa injur in public, nu e moral, dar daca as fi intr-un film, ar fi in regula. Daca pun undeva o poza cu mine dezbracat, sunt obscen. Dar un tablou cu o grasa in pizda goala e arta, pentru ca l-a facut unu’ Rubens. Cam care o fi definitia bunelor moravuri in 2010?

5 comentarii:

Anonim spunea...

eu zic ca "nenea" are dreptate.
si o sa iti explic si de ce cred asta.
pentru mine ca si consumator nu ma deranjeaza daca aia se si ard in direct la tv, pentru ca este alegerea mea sa nu ma uit, lucru valabil si pentru copilul meu. este un lucru pe care il pot controla pana la o oarecare limita.
daca merg pe strada insa impreuna cu copilul meu si ma aflu in zona respectiva, NESTIIND (si sper ca observi ca am scris cu litere de tipar ca sa intelegi acest factor important care se numeste anticipatie sau lipsa ei) ca acolo se petrece asa ceva, voi fi pus in fata faptului implinit de a ii explica copilului meu ce face tanti aia acolo.

consider ca ai analizat acest punct un pic unidirectional si subiectiv.
dar la urma urmei esti pe blogul tau... :)

Anonim spunea...

Sa inteleg k ii greu sa zici "tanti aia face dusj"... sa inteleg k nu mai sunt "de bune moravuri" daca fac dusj? Nu sa mai merge la mare? Nu sa mai dezbraca lumea? Adik, inteleg, sji io am poola mica sji mii rusjine da nu chiar sa nu ma uit in oglinda, apropos tu crezi ca fiul tau nu o sa vada nicioadata o femee goala? nasol. Sji ce poola mea ii asja de rau "trupul" uman (mai ales a unei femei). Nu mai inteleg nimik din lumea asta: ii vorba de ipocrizie sau de economie de cuvinte?

Anonim spunea...

e vorba pur si simplu de etica.
de aia un manelar analfabet ca tine cu scris de taran calit pe "mesangiar" isi da cu parerea absolut aberant si altii aleg sa taca. care e mai inteligent ?

Cristean spunea...

bai, mai, nu va agitati, eu am intrebat ceva, n-am dar cu ciomagu'. chestia cu interzisul poate merge si in alta directie, cum ar fi interzisul la purtat burqa, si-asa e un subiect la zi, chiar in tari mai smechere decat a noastra. bruxellesul e plin de tanti cu batic in cap si ei il interzic. si zic ca-i o chestie de securitate. io zic ca-i o chestie de etica/morala.

Anonim spunea...

corect :)