joi, 15 aprilie 2010

Bunatate

Vad de multe ori oameni naivi care pretind ca omul s-a nascut bun. Da, si eu am operatie de apendicita pentru ca am cazut de pe bloc cand eram mic. Oamenii s-au nascut buni exact cum s-au nascut stiind egipteana veche, in caz ca nu stiti experimentul. Egiptenii asta credeau. Au lasat niste copchii de mici in za uaild. Cand i-au verificat mai tarziu, i-au gasit behaind intre ei, ca asta invatasera, se aciuasera pe langa niste capre. Stiti voi, cum haulesc copiii crescuti de lupi. Mai pe scurt, noi nu stim nici sa mergem in doua labe singuri daca nu ne preda alt om.

Revenind la bunatatea umana. Deci a fost asa. Prima data ai fost tu. Tu ai furat o femeie. Dup-aia am aparut io. Aveam una, da' mai vroiam. Ti-am dat in cap tie. Total, doua femei. S-au prins doi care n-aveau femei ca ma fac daca se iau de mine impreuna. Si uite-asa am ramas slobod din nou. Peste aia au venit si mai multi. Pe la un moment dat, asa, a aparut vorbirea. Adica aia doi si-au zis. Ma, noi nu mai furam. Adica nu ne mai furam intre noi.

Da' au venit si mai multi si le-au furat si alora femeile, dar si obiceiul: nu se furau intre ei. Nu era moral. Furau numai de la altii. Dupe care a venit o gasca si mai mare. A luat tot si-a zis GATA! De-acuma nimeni nu mai fura. Nu e moral. Nu e nici macar frumos. Deci cine mai fura de la noi, ia bataie, ca noi suntem mai multi. Cam asta e cu bunatatea. Bun esti daca simti ca n-ai nimic de pierdut, daca ala cu care esti bun te-ajuta in caz ca apar altii sau esti bun ca altfel iei bataie.

Asa si judecatorii de la inalta curte de casatie si justitie cu litere mici (iccjlm). Ei sunt buni unii cu altii, asa ca au declarat legea ANI, aia dupa care urma sa se constate cat au furat si cat au luat spaga, neconstitutionala. Si nu e nimeni prevazut in lege sa le dea in cap cand fac din astea.

Niciun comentariu: