luni, 12 aprilie 2010

O lectie de ipocrizie

Un sondaj recent arata cauzele pentru care tinerii fumeaza:
-20% din teribilism;
-15% pentru ca sunt neinformati;
-25% pentru ca nu sunt supravegheati de parinti;
-85% ca sa-mi sugi tu pula de ipocrit ce esti. Suntem impotriva fumatului, dar pro pedeapsa cu moartea. Pai nu amandoua te omoara?Io propun sa condamnam criminalii la fumat. Io cand m-am apucat de fumat le-am spus parintilor. Macar sa nu ma acuze ca mint. Aveam 16 si-am fost uimit de numarul de adulti care-mi spuneau cu tigara in mana sa ma las EU de fumat. Aia a fost una din multele dovezi ca noi, oamenii, suntem niste jegosi.

Regulile-s pentru altii. Sunt sigur ca daca v-ati trezi acuzati de o fapta pentru care este prevazuta pedeapsa cu moartea ati deveni niste suporteri infocati ai abolirii ei. Multi insi au facut sau fac secs cu minori sau minore. Desi nu prea-i legal. Dar hei, buca aia de 17 ani jumate... Multi calugari sint ghei. Normal. In cartile alea SF pe care le citesc ei scrie sa nu se atinga de femei. Si exemplele pot continua, dar stiu ca textele lungi obosesc ochii, dar mai ales creierul. Nu stiu altii cum sunt, dar noi mi se pare ca suntem cam ipocriti.

2 comentarii:

Bogdan spunea...

Mai Cristi, ipocrizia nu e romaneasca, e umana in general. Cine te-a admonestat atat de rau ca fumezi?

Cristean spunea...

ei, asta era mai demult. si era doar un exemplu.