marți, 27 aprilie 2010

Deviatii


Incep sa cred ca ce se spune despre Bucurenci e adevarat.

De la o vreme, umbla vorba ca mai noul concurent de la dansez pentru tine e si pe invers, dar eu, neavand dovezi si fiindu-mi frica sa-l intreb, n-am putut sa-mi permit sa-l acuz pe om ca e bisexual. Hai, tree-sexual, da, ca-i place natura. Si e foarte posibil, pana la urma, doar atatia copaci au scorburi, exact cum e posibil sa-ti umpli limba de aşchii de la dat limbi in pizda, atata timp cat pizda e desenata pe un gard.

Dar aseara m-am prins ca e ceva suspect cu Bucurenci. De ce? Pai a venit sa promoveze un aparat din asta de socializat, Poken se cheama, o chestie cu date pe ea, care se transfera cand apropii doua una de alta, in fine, nu intram in amanunte ca nu suntem mecanici. DAR uitati-va un pic la aparat. Atat cat ma pricep io la estetica, un lucru n-are cum sa nu-mi sara in ochi. Aparatul seamana suspect de mult cu un animăluţ caruia ii intra ceva in cur. Deja intru la banuieli.

Niciun comentariu: