vineri, 9 iulie 2010

... ce câinele meu....

In stilul deciziilor fanteziste cu care ne-a obisnuit in ultima vreme, Curtea Constitutionala ne mai face o bucurie: proprietarii de caini care fac belele nu mai platesc penal. Deci, daca pana acum nu platea nimeni ca te-a muscat Ţiţel sau Fetiţa, de-acum daca te musca Rex, Rolf, Spike sau Petre - căţeaua unei cunostinte de-ale mele, te duci la politie degeaba.In stilul asta, ma bate gandul sa-mi iau pittbull din nou.

Cand am o problema cu cineva, pun cainele pe el. Il cresc in fata blocului, ca e mai convenabil, cu mancarea se descurca el, nu-l bag la intretinere si-mi apara si masina. Bine, lasat slobod o sa inceapa sa o apere si de mine, dar nu-i nimic. Am experienta cu ei, stiu eschive si daca, totusi, ma compostează, cum patesc 30 de bucuresteni in fiecare zi, dau primaria in judecata, si-asa, de-aia platim impozite, ca sa ne latre cainii bagabonti noaptea cand venim beţi acasa.

Niciun comentariu: