marți, 6 iulie 2010

Vacalaureat

40% dintre absolventii de liceu n-au fost in stare sa ia BAC-ul. E rau, nu? Nu, e NORMAL. Toata masterul m-am intrebat ce caut langa oameni care n-ar fi trebuit sa aiba diploma de licenta nici intr-un univers paralel in care lucrurile sunt cu curul in sus. Eram asa siderat de ce vedeam incat am si uitat ca toata facultatea ma intrebam cum au ajuns posesori de diploma de BAC niste oameni care nu puteau articula coerent cuvinte in limba romana. Lasa-i sa invete pana iau, ca m-am saturat de analfabeti cu diplma si de "toti idiotii au facultate". Desi pentru unii e prea tarziu, televiziunile si presa de cacat si-au facut treaba si sunt iremediabili.

7 comentarii:

Zadkielix spunea...

Adevarul este ca (nu glumesc deloc) au promovat cam multi, chiar si in aceste conditii. Iar multi dinitre cei care au "luat" examenul de bacalaureat, copiind incognito sau facand parte dintre spagarii neprinsi, vor merge mai departe, devenind niste nulitati cu diplome de master. De multe ori, impinsi din spate si sustinuti material - mai ales material - de parinti care voar sa-si vada loazele ajunse "cineva". Si uite-asa, multiplele bune traditii romanesti "stramosesti" (dintre care nepotismul, coruptia si promovarea non-valorii reprezinta doar o fractiune insemnata) sunt duse mai departe de o societate care nu poate si, mai ales, nu vrea, sa se scuture de mizeriile care ne creaza acea binecunoscuta distinctie.

Cristean spunea...

adevarul e ca poate au fost si comisiile prea severe. trebuia sa le dea si lor diploma, sa ajunga si ei ceva, acolo, macar profesori...

Quick Silver spunea...

mie mi-e sila. din partea mea, sa dea un examen atat de al dracului incat sa nu treaca decat 10 pe tara. si sa se instaleze camere video in salile de examen sa nu se mai copieze si dea spaga.si sa se inchida toate facultatile private de unde ies tembelii pe banda rulanta si fac concurenta alora care si-au tocit coatele in biblioteci neincalzite la universitatea de stat. huo!!

Cristean spunea...

cin' te-a suparat asa, dom'le?:)))

Ame Libre spunea...

Din astia 40% vor mai promova inca circa si ceva (5-10%)
Problema e ca multi dintre acestia vor intra si la o facultate (pe baza de dosar, sau la taxa - dar tot dosarul sa traiasca!!)
Iar in invatamantul romanesc - sincer iti spun ca notele se iau foarte usor pe criterii subiective si de pupincurism.
DE CE NU SA DA ADMITERE PENTRU INTRAREA IN INVATAMANTUL UNIVERSITAR?
Efectiv am pitici pe creier cand vad ca eu stau si invat de imi sar ochii pentru 3 examene de admitere, iar parte dintre colegii mei deja isi fac planuri ca vor intra pe la Drept sau Finante - Banci cu taxa (cu medii de aproximativ 6 si ceva, sau 7 si ceva!!).
Si sunt total de acord cu Quick Silver - sa se introduca sisteme de supraveghere video si sa fie scosi din examene pe capete!!

Quick Silver spunea...

...pai si gura profesorilor ce mai mananca?
in afara de ce le-am da noi care incepe cu p si se termina cu ula.

Ame Libre spunea...

Nici pe aia nu o merită, strici organu' ăăăă, orzu pe găşte
Ce părere ai de un examen care mai frumos, nu se ia cu bani, se ia cu pile? Gen am o rudă care lucrează în cadrul facultăţii X, sau am o cunoştinţă care activează la a.n.i şi mi-a zis el mie cum să fac.
Da' bine bă "dăşteptule" că ai şi că ştii. Dar spune-ne şi nouă ce ştii. Că, parcă într-un colectiv aşa se face şi aşa se învaţă. Nu noi discutăm la comun toţi şi tu numai faci speculaţii că aia sau aialaltă s-ar putea să ne cadă. Şi după examen să spui, nuuu, aşa e bine, că mi-a zis el mie Cutăricăăă.
Iar alţii mai proşti aşa ca mine stau şi scriu în examene exact ce scrie în cerinţe.. :(