joi, 8 iulie 2010

Intrebari

Lipsa de pula e o boala grea, spune un prieten. O credeam ca daca n-ai pula esti femeie. Da. Deci aici trebuia sa fie un text inteligent si, eventual, cu ceva de râs. N-am cum sa-l scriu, ca m-a enervat o nefututa. Si la masa, momentul meu preferat de primit sfaturi, pareri si un pic de morala. N-am ramas dator, oricum. Dar oare sunt singurul care uraste sfaturile si parerile pe care nu le cere? De ce asa de multa lume confunda faptul ca tu vrei sa spui ceva cu faptul ca tu vrei un sfat? Daca eu zic ceva, nu inseamna ca ma intereseaza parerea ta despre acel ceva. De ce atatia oameni cred ca lipsa lor de viata sexuala trebuie sa-i afecteze si pe cei din jur? Daca esti nefutut, du-te si fa sex, nu fute lumea la cap. Parerea mea.

Un comentariu:

Zadkielix spunea...

Hahahaha!
Bun articolul si implicit ...sfatul!