marți, 13 iulie 2010

Soluţii antisingurătate (I)

- Ia uite, cu fustiţa asta mi se vede celulita?
- Da!

Răspuns greşit! Dacă mai vrei secs diseară, îţi recomand călduros YouPr0n sau RedTube, că altceva sculativ ai să găseşti prin casă, dar n-o să-ţi dea nimeni parola. Câtă duplicitate la femeile astea, domnule castor! “Îmi plac oamenii sinceri”, dar ele vor să fie minţite. Recunosc, e simplu: “ce frumoasă eşti” e un text de agăţat mult mai bun decât “moamă, sunt mangă de muci” sau “ce întuneric e”. Astea două, ultimele, pe de alta parte, sunt texte beton de agăţat bărbaţii, dar despre asta într-un episod despre armele perfide ale femeilor.

Da’ e deranjant aşa, din principiu, cum femeile vor să audă adevărul despre oricine altcineva în afara de ele. Ţi-a plăcut atunci, la început, când îi dădea înainte cu “ce vite suntem noi, bărbaţii, câteodată”. Câtă dreptate îi dădeai… “Un baiat direct, fată, vede oamenii aşa cum sunt, ce-mi place cum le zice el pe bune…” Iar acum eşti mai de acord ca niciodată cu ce zicea atunci, mai ales de când boul cu adidaşi ţi-a zis că da, te-ai îngrăşat.

Viaţa de bărbat hetero poate deveni brusc foarte stresantă dacă nu ştii să minţi.

2 comentarii:

cu_pluta_pe_pluto spunea...

prima mea reactie dupa ce am primit reseseul cu titlul a fost:" cum pula mea a aflat asta ca nevastamea a plecat azi dimineata cu avionul in tara aia de cacat (pe numele ei de botez:"rromania"....oops am pus din greseala doideR....) ).....dupa aia m-am linistit......era doar un simplu text misogin.......asa cum ne place noua cateodata....

Cristean spunea...

"mai ne radem" si noi...