joi, 1 iulie 2010

Despre mine

Moama ce banc am gasit.



La o companie multinationala, angajatii veneau la munca la ora 9 dimineata si plecau seara tarziu, atunci cand terminau tot ce aveau de facut pe ziua respectiva.

Intr-o zi, unul dintre angajati vine la ora 9 dimineata, lucreaza si la ora 17 pune pixul jos, se duce la director si ii spune:

- Domnule director, eu nu mai pot sa stau, trebuie sa plec.

Seful este de acord si il lasa sa plece.

A doua zi, angajatul vine la ora 9 dimineata, lucreaza, la ora 17 pune pixul jos si se duce la director:

- Domnule director, eu nu mai pot sa stau, trebuie sa plec.

Seful este iarasi de acord si-l lasa.

A treia zi, vine la 9, la 17 pune pixul jos si se duce la director:

- Domnule director, eu nu mai pot sa stau, trebuie sa plec.

Seful il lasa, ca sa nu faca scandal.

Se duce insa la ceilalti si ii intreaba de ce ei vin la 9 si stau pana seara tarziu la serviciu, iar asta pleaca la ora 17 in fiecare zi.

La care angajatii ii raspund:

- Domnule director, ar trebui sa-l intelegeti, omul este si el in concediu…

5 comentarii:

Anonim spunea...

ai facut-o lata de tot in fro veatza anterioara de stai la servici in concediu....sau pur si simplu, asa se intampla pe la noi????
inahinah sunt, da' am un drag de blogspot si identificari ce n-ai vazut.

Zadkielix spunea...

Super-banc!
Mi-a placut enorm!
Cunosc si eu catziva "fericitzi" ce lucreaza pe acolo...
Le am dat link-ul tau sa se edifice!
O seara minunata in continuare!
Numai bine!

Cristian spunea...

Banc de la stat:

Cica la stat se duce unu sa se angajeze. In timpul interviului asta ii spune celui de la resurse umane ca are o problema, ca nu mai are pula in urma unui accident. Se termina interviul, si este anuntat omul ca e angajat, numai ca e o problema.
- Care?
- Programul obisnuit e de la 7.30 la 16.00, numai ca tu ai sa vii de la 9.30 la 16.00.
- De ce? intreaba omul nedumerit.
- Pai noi de la 7.30 la 9.30 avem program de frecat pula.

Cristean spunea...

:)))

MGS spunea...

:))