joi, 12 noiembrie 2009

Am revazut un episod din Seinfeld

:|

8 comentarii:

Cristean spunea...

(da, stiu, ma comentez singur) e ceva in neregula grav cu lumea asta daca-ti da cineva atata amar de bani doar pentru serialul ala.

Anonim spunea...

Supraevaluarea e doar o alta forma de publicitate.

Cristean spunea...

daaaa, maaa, da' cum pula mea s-a ajuns acolo??? io nu-l apreciez, ala nu-l apreciaza, cine pula mea il apreciaza???

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Cum nu, uitata-te pe forumuri ca e plin de din-astia care i-ar face un blowjob. Nici mie nu-mi place, si mie mi se pare naspa. Pana acu suntem 2. Cred ca noi avem o problema.

Cristean spunea...

nu e, ba funny. sau e "la bloc" funny. cred ca scenaristii de-acolo nici macar bac-ul nu-l au. pula mea, iti place ceva doar pentru ca-i la televizor. e adevarat ca lumea-i idioata. si ca manelele-s la moda. dar nu noi avem ceva, ei au ceva: sunt idioti trogloditi retardati lobotomizati.

Quick Silver spunea...

cred ca esti primul om pe care il intalnesc in afara de mine pe care nu il distreaza Seinfeld.

Cristean spunea...

faza e ca mai demult chiar gaseam chestii amuzante la el. poate si pentru ca nu prea aveam de unde alege. sau cine stie, poate m-am mai maturizat. ca tot veni vorba de ani in plus:P