sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Simptomatic 2

Ion pleaca de la el din sat in America. Vine dupa 20 de ani realizat, miliardar, patron etc. Aduna tot satul si le zice:
- Oameni buni, sa stiti ca n-am uitat de unde am plecat, va iubesc pe toti, e locul unde m-am nascut si-am crescut, am sa dau la toata lumea cate 100 de dolari pe luna de-acum.
Tot satul se bucura, sarbatoreste, trec anii, toata lumea avea 100 de dolari pe luna de la Ion. Vine criza. Ion se intoarce in sat, ii aduna pe toti si le zice:
- Dragi consateni, stiti ca a venit criza, nu-mi merg afacerile prea bine, mi-au dat vreo doua firme faliment, a trebuit sa dau oameni afara, n-am ce face, pana trece criza trebuie sa va dau doar cate 50 de dolari la fiecare in loc de 100.
La inceput s-a facut liniste, dupa care a inceput un murmur de dezaprobare. La care unu' mai cu tupeu:
-Ba Ioane, te intelegem, e criza, rezolva-ti problemele, da' pula mea, nu pe banii nostri!

Continuare de la asta. Merci, Gabi!

2 comentarii:

cu_pluta_pe_pluto spunea...

Un irakian si un kuweitian stateau fata in fata in transee si se impuscau
de zor. La un moment dat irakianului i se blocheaza mitraliera:
- La bisda-bisdii matii de bushc' imbuzit! injura irakianul in cea mai pura
romaneasca de care era el in stare.
Kuweitianul il aude si il intreaba intr-o romaneasca la fel de pur
stalcita:
- Bei bork de gaine, de inde stii la tine ruminejte, bei?
- Ieu facut jgoal la Rumania, bei gegule goglit!
- Zeu? Ji unde fecut la tine jgoal?
- In Biucresh.
- Ei! Ji ce jgoal fecut tu, bei?
- Bolitehnica. Da' di ge?
- Pei ji eu fecut jgoal la Romania.
- Daaa? Ce jgoal? - Eu fecut Medigin la Tirgu Murej.
Irakianul intre timp isi reparase mitraliera si incepe sa traga mai
indarjit dupa kuweitian.
- Ia bei glonz, la bizda ma-tii de ungur !

Andrei Lefter spunea...

Asta... asa, ca sa-mi dai o palma ca ti-am zis de loteria vizelor... :))
Am vrut sa te fac miliardat si m-ai refuzat!
M-ai convins si pe mine, nu mai plec (in America!).
Ia zi, cu cine "vomezi" poate ma inspiri. Deocamdata sunt setat sa-i votez pe toti, ca merita. :)