vineri, 20 noiembrie 2009

Declaratia zilei

"Inca 5 ani cu Basescu ar fi un dezastru!" (Ion Iliescu)


Am zis ca ma pis pe mine de ras cand am vazut declaratia asta. In mod normal, ea n-ar mai avea nevoie de comentarii. Da' pula mea, bine, totusi, ca nu l-au inviat pe Ceausescu sa ne spuna treaba asta. Sau pe Hitler, pe Stalin sa ne spuna ce e bine si ce e rau. Credeti in Ceausescu, domnule Iliescu?

In alta ordine de idei, incredibil cate chestii vezi pe strada daca intarzii la munca: azi dimineata (adica acum juma' de ora), vedeam pe strada ceea ce gurile rele ar putea zice ca am sa fac si eu peste niste ani: un nene, in drum spre munca, sugea o bere, asa, de dimineata. Mai, nu fiti rautaciosi! Io pun pariu ca facea asta pentru ca n-avea cafea la magazin.

Am intarziat pentru ca am stat mai mult azi-noapte la un eveniment de brokeri. Gata, stiu ce-mi fac copilul: broker, tata. Intr-un club de mari basini din nordul capitalei noastre scumpe, foarte scumpe. Atata dezmat si atata decadenta n-am vazut de mult timp. Nici nu ma gandeam la atata destrabalare. Gen, cu cadouri Porsche. Partea proasta e ca nu prea stiu ce sa faca cu banii, saracii, iar multi pareau veniti direct de la birou, desi era 9 seara.

PS: Da, vad ca si amicii mei vad aceleasi lucruri de dimineata: v-am zis io, Bucarestiul e cel mai mare sat din Romania.

Un comentariu:

Adelcika spunea...

Pai normal, ca-l egaleaza dreq - lu' nea Ilici cat e el de inginer la ape nu i-a dat prin cap sa-si faca mandatu' d 5 ani, a luat doo juma' si-acu' ii arde buza.
Apropo, am auzit ieri ceva fain: Iliescu comandand doua ceaiuri la un hotel d 5 stele din Bruxelles, camera 222 - "tu ti tu tu tu tu". Hai ca-i buna!