joi, 19 noiembrie 2009

Incredibil

Clubul Roman de Presa (CRP) si de Asociatia Jurnalistilor din Romania au deliberat in cazul Sorin Rosca Stanescu si Bogdan Chireac. Pentru cei pe care nu-i intereseaza, le recomand sa nu mai citeasca, nu inainte de a le spune ca asta ar trebui sa fie tema zilei in Romania. Doi dintre cei mai grei "ziaristi" romani, prinsi intr-un caz de santaj ordinar impanat cu diverse alte incalcari de norme, coduri si morala. Ce au cerut institutiile astea? Ca astia doi sa nu mai fie recunoscuti drept ziaristi sau ca avand vreo ocupatie asociata cu meseria de ziarist. Asta ar trebui sa fie scandalul anului, macar in presa, daca nu altundeva. Ei bine, nu e cazul. Am cautat si eu pe net informatia asta. Care priveste multa lume, daca ma intrebati pe mine. Nu am gasit-o decat in doua locuri: pe realitatea si pe hotnews. E siderant in ce tara traim.

6 comentarii:

Adelcika spunea...

Nu inteleg, zau, ce te mira. Cine crezi tu ca e jurnalist vedeta in Romanica? tactici d-astea foloseau micutii si cand erau abia iesiti d pe bancile "Stefan Gheorghiu", daca intelegi unde bat. Eu am o mare problema cu Luxemburgul, de exemplu, ca inca solicita permis de munca. Ca o anecdota, astazi am fost la conferinta 20 d ani de jurnalism - la Facultatea absolvita d subsemnata - a vorbit Peter Gross, printre altii. La un moment dat, un prof din Belarus il intreaba Where should we (n.r. jurnalistii din fostul bloc comunist) go from here? Raspunsul americanului Gross a fost sec: Switzerland.

Cristean spunea...

Mda, inteleg perfect ce zici. Si pe mine tot la emigrat ma duce gandul.

cu_pluta_pe_pluto spunea...

@cristean:eu inca te mai astept...

Cristean spunea...

@killer: bai, mai, nu la tine, ca tu ma inveti prostii!!!

cu_pluta_pe_pluto spunea...

@cristean:pai atunci du-te mah in Canada sa-ti inghete curu' cand tai lemne in padure:)):))

Cristean spunea...

ma duc, ma, ca-i totu' mai ieftin. pana si marmotele-s mai ieftine acolo!