miercuri, 25 noiembrie 2009

Spam penibil

Am avut călătorit în jos la Londra pentru o întâlnire foarte importantă, a face tu cred că am fost jefuit la hotel unde am depus, toate lucrurile mele a fost luat de la mine, inclusiv portofelul meu, dar mă mulţumesc lui Dumnezeu că mi paşaportul este în continuare cu mine, voi fi foarte fericit dacă aţi putea să-mi 850 de împrumut de lire sterline şi trimiteţi-l prin WESTERN UNION. Am nevoie să călătorească înapoi imediat să participe la câteva reuniuni, şi, de asemenea, trebuie să eliminăm unele facturi aici, în la un hotel, vă rog lasă-mă să ştiu dacă va fi în măsură să împrumut-mi banii, i va va returna-o inapoi la tine, de îndată ce mă întorc şi să aibă acces pentru a-mi cont.

Nume: Alina Buleanu

Adresa: 4 Maltings Place, 37 Tanner Street,
London Marea Britanie SE1 3LF

Dupa trimiterea de bani vei trimite la spre eu de informaţii cu privire la primirea Western Union so I a putea ridica banii bine.

În aşteptare pentru răspunsul dumneavoastră.


Alina Buleanu
PR Manager
Red Carpet Media

Ajutati-l si voi pe fata asta. Daca nu voi, macar politia, poate i s-a urat in libertate, vorba vecina-mii. Da-o dracului, nici macar un spam nu poti sa faci bine in romaneste? Halal infractori.

Un comentariu:

Alina Buleanu spunea...

mda halal infractori...n-au facut traducerea bine dupa ce mi-au furat parola de la mail :) vad ca a circulat "minunatul" spam :)