joi, 12 noiembrie 2009

Niste nenorociti

"Da' tu cu cine votezi", ma ia cineva subversiv, asa, de dimineata. Asta ca sa-mi spuna, evident, ce nenorociti sunt toti candidatii si alte dume din astea de care sunt satul. Si l-am intrebat si io ceva de bun simt: bine, ma, daca sunt asa de bulangii candidatii, zi-mi si mie cum ii cheama. Atat. Nu de ce sunt nenorociti, zi-mi cum ii cheama daca-i stii asa de intim. Mi-a raspuns ca le fac reclama pe bani, ca-s de la partid si nu stiu ce. N-am vrut sa-l fac prost, ca se subintelege.

Ca nu-s de la niciun partid si "iau bani sa le fac reclama" fix cat ia el ca sa injure niste oameni pe care nu-i cunoaste, n-are nimic. Da' nu-mi place atitudinea asta de femeie fututa si lasata. Toti is nu stiu cum. Am mai zis eu, e o boala a romanilor generalizatul asta. N-ai cu cine vota. Bun, nu vota, lasa ca or sa voteze pentru tine bunica-mea si cocalarii de pe hi5. Un fel de "barbatii este porci". Macar io, daca votez, am satisfactia ca-mi aleg singur de la ce candidat am sa iau gripa financiara urmatorii 5 ani.

6 comentarii:

nevers spunea...

Multumesc!Acum stiu cu cine voi vota.

Cristean spunea...

cu cine?:)))

Anonim spunea...

Sa nu amestecam lucrurile. Barbatii chiar sunt "niste porci"!

Cristean spunea...

toti, intotdeauna?

just me spunea...

Eu chiar nu merg la vot... si nu vad diferenta dintre candidati. Pe bune.
Ca sunt toti la fel sau nu... Probabil acasa sunt foarte diferiti, dar cand vine vorba de mine, muritorul de rand, mi se pare ca sunt lasat deoparte si din punctul asta de vedere sunt toti la fel. Nu le pasa de mine decat in perioada campaniei electorale.
Deci... in concluzie si prin urmare voi merge la vot cand va fi unul care sa-mi ofere mai mult decat acuzatii la adresa celuilalt.

Cristean spunea...

acuma m-am gandit, pun pariu ca nu stie nici macar CATI candidati avem la presedintie. pai du-te-n familia ma-tii, te simti prost cand zice lumea ca romanii is niste jeguri, ca tu esti mandru ca esti roman. "ca nu toti romanii sunt la fel". dar candidatii la presedintie nu sunt romani. 'te-n pula mia.