miercuri, 25 noiembrie 2009

Preferate

Leapsa sau ceva

Bai, cand mi se uraste cu binele, ma uit in jur si-mi trece. Sau ma uit in portofel. Da' ce te faci cand esti singur acasa si nu mai poti de bine? Eu deschid televizorul. Trei violuri, o nikita si un accident de lift mai tarziu gata, s-a rezolvat. Dar pana si mie, carcotas de meserie, imi plac unele emisiuni. Nu multe. Unele pentru ca nu-i altceva mai bun la ora aia, altele chiar stiu la ce ora sunt de obicei si le astept. Da' unele nici eu nu-mi pot explica de ce ma pasioneaza.

Cronica Carcotasilor - din obisnuinta;
Meciuri de fotbal - cred ca datorita faptului ca port pulă, ca echipa preferata n-am;
Local Kombat - astept si eu sa aiba si romanii un luptator bun si vreau sa fiu acolo cand se naste;
Box - pentru ca imi place sahul;
Smiley TV (gsptv) - Oprisan e singurul realizator tv roman cu umor;
Ultimate Survival - astept sa vad episodul cand moare Bear Grylls si-mi place si sa vad oameni suferind, banuiesc;
Grand Designs - isi fac unii case. Casele arata superb;
Schimb de mame - asta am scris-o pentru ca sunt un om sincer, desi sper sa nu o vada nimeni aici in lista;
No reservations - emisiunea aia ruleaza, vorba prietenilor mei americano-corporatistoidofoni.

3 comentarii:

Adelcika spunea...

Cu atata sinceritate, nu ajungi departe, Cristean, mama (da, din pacate, chiar am vazut toata lista).

Achiesez la Bear - tre sa moara candva si-asta!

Apropo, la sectiunea "verificarea cuvintelor" trebuie sa introduc urmatoarele: labbi. Zi tu, Cristean, e frumos asa?!

Cristean spunea...

bai, bine ca nu labii

nevers spunea...

"Box - pentru ca imi place sahul"
Frumos!
Aaaa,tu stai bine cu "labbi" la sectiunea "verificarea cuvintelor", eu am patit-o si mai rau.