luni, 23 noiembrie 2009

Dezamagire

Cati oameni v-au dezamagit pana acum? Pe mine toti. Dintotdeauna. Maica-mea si acum mi-a ramas datoare cu o bicicleta. Si mi-a promis-o in clasa I. Cel mai tare m-am dezamagit eu pe mine insumi, normal, dar na, era de asteptat. Si eu sunt tot om. E ciudat, totusi, sa realizezi ca traiesti intr-o lume full de oameni imperfecti. Stiti de ce, pentru ca undeva, in mintea ta, ai stiut toata viata chestia asta, dar nimic nu doare mai tare decat sa iti vina ideea asta asa, in cap, dintr-o data. E ca si degetul ala mic de la picior pe care nici nu realizezi ca-l ai pana nu futi una cu el intr-un dulap, ceva. Partea grea e ca la un moment dat toti ne amintim de degetul ala exact cum la un moment dat vom fi dezamagiti.

Da' in general e ok, ca nu te gandesti la asta fix cum nu te gandesti daca urmatoarea basina va fi uda sau nu. Pur si simplu, asa suntem noi in general, nu punem raul in fata, daca am sta numai cu gandul asta am inebuni. Ok, hai, bunica-mea daca aude o masina vrea sa treaca repede pe trotuar chiar daca ea in casa, la etajul trei. Dar na, e vorba de o varsta. N-ai ce sa-i mai ceri unui om care cand tu suni la usa raspunde la telefon. Sa revenim. Te-ai astepta de la un om matur in buletin sa nu stea luni dimineata sa discute despre cacaturi din astea sentimentale despre subiecte tratate stupid si superficial in general de oameni care n-au altceva mai bun de facut si nici nu-i duce mintea sa o faca intr-un mod inteligent sau placut, bai, Cristean, in pula mea!

Dar ce vreau eu sa va spun e ca am descoperit o chestie super tare la dezamagire. Na, asta e, am studiat-o mai mult ca voi. Pe mine am studiat-o, evident. Dezamagirea e mai tare ca sexul, bai, tata. Sa va luminez: stiti vorba aia, "prima data doare"? Ei, dezamagirea doare de fiecare data. Daca esti om cu suflet in tine. Am sa va povestesc candva cum e cu sentimentele la mine. Dar apropo de dezamagire, de fiecare data cand ma dezamagesc, ma doare. De fiecare primă dată cand ma dezamageste cineva, ceva din mine sufera. De fiecare data cand ma dezamageste cineva a doua, a treia, a saptea oara, sufar. Si stiti care-i problema? Revin cu o constatare amara: e doar o chestiune de timp pana la urmatoarea dezamagire, intotdeauna. Sexul poate fi si neplacut, plictisitor cateodata. Dezamagirea e intotdeauna naspa. Dezamagirea e consecventa. Si cica numai boii sunt consecventi. Mare vaca, dezamagirea asta!

3 comentarii:

Adelcika spunea...

Dom'le ma sperie ca geamanul tau diabolic pare sa fie din ce in ce si geamanul meu diabolic si plm, acu ne trezim frati si iar te izbeste dezamagirea.

Stii ce-i mai tare decat dezamagirea care-i mai tare decat sexul? Sexul cu cineva care te-a dezamagit. Sex d-ala cu obida, sa-i dai sa simta, sex d-ala de te doare trupul dupa ce-l termini.

Ceea ce va doresc si dumneavoastra...

nevers spunea...

Dezamagirea e mai Tare ca sexul?
Trebuie sa o incerc si pe asta!

Cristean spunea...

e, e! ai incercat-o sigur, nu vrei tu sa recunosti!