vineri, 20 noiembrie 2009

Problema cu Polanski cel pedofil

Nu mai pot, m-am saturat de stiri din ciclul "ce-si mai doresc pedofilii". Cum dau sa citesc si eu o stire pe realitatea sau antena (da, stiu, intru pe sait la antena), aproape in fiecare zi aflu ca pedofilul Roman Polanski, cautat de americani de j' de ani pentru pedofilie si evadare (am spus pedofilie?) nu vrea, domnule, sa fie extradat in America. De unde pana unde pula mea conteaza ce vrea unu' care a recunoscut ca a facut mizerii din astea? Pe mine, personal, ma doare-n pula de ce vrea el, as vrea, daca as fi sadic, sa stiu ce vrea dupa ce intra in puscarie si il invata colegii de celula sa faca elicopterul, ca am auzit ca e unul din tratamentele preferate de puscariasi pentru colegii lor pedofili.

Faptul ca tu accepti sau nu este absolut irelevant in cazul de fata, singura care hotaraste e justitia si sunt foarte fericit ca e vorba de alte justitii decat aia romaneasca, unde pana acum scapa, ca se cam prescriau faptele. Eu accept ideea ca un pedofil tre' sa faca parnaie. Ce accepta el ma lasa rece si-as vrea foarte mult sa nu mai vad stiri cu ce doresc, accepta sau nu accepta pedofilii. Apropo, stiti de ce se tin pedofilii cand fac sex, nu? De ghiozdan.

Niciun comentariu: