luni, 23 noiembrie 2009

Naivitate

Sunt un naiv. Ma uitam pe stiri mai devreme si ma gandeam "bai, cum dracu sa faci alianta pnl-psd??? Cum, tu, liberal, urmas de politicieni din aia adevarati, de Bratieni, de oameni omorati prin inchisori de parintii lui Iliescu, vii si te aliezi cu geoana? Cum? N-are nicio logica, nu-ti dai seama ca-ti insulti tot electoratul, crezi ca daca tu nu candidai, fanii tai ar fi votat psd??? Te-ai tampit la cap? Mai mult, tu chiar crezi ca daca le zici tu la milioane de insi de dreapta sa voteze psd ei fac ca tine, nu tin cont de doctrina, nu tin cont de orientare, uita toti cine-i psd, ca tine, se uita-n gura ta si voteaza automat, ca asa vrei tu? N-ai senzatia ca insulti inteligenta oamenilor, discernamantul lor?"

Dar stati linistiti. Mi-am revenit. Pentru cateva secunde, am uitat unde traiesc. Pula mea, tara compromisului. Cred ca asta ar fi slogan turistic misto. Da, ma, la noi e posibil. La noi liberalii pulii mele isi mai vand o data tara, voteaza cu (nastase, era sa spun, dar mergea si iliescu, oprisan, vanghelie...) geoana, cu psd, ca sa nu voteze cu basescu. Spor la furat, baieti! Ce program ziceati c-avea ambasada Canadei?

Un comentariu:

veve spunea...

pai base e imprevizibil ....e posibil sa le`o mai traga odata :)) ....cel putin cu PSD``u se fura la sigur