sâmbătă, 23 mai 2009

Adâncitudini

"Am doua fete, una-i frumoasa, ailalta-i la politehnica"

Bai, "deci" am fost la eLiberatica si na, n-am putut pentru ca sa nu observ niste chestii. N-am sa vorbesc despre ce am facut io acolo, ca nu-mi place sa vorbesc despre job. Pot sa va spun, in schimb, ca am vazut/auzit niste chestii incredibile.

In primul rand, la politehnica se face carte, m'. Vineri au jucat patru baieti carti de dimineata pana seara pe o masa la intrare in rectorat.

Sambata dimineata, unu' din invitati nu se mai dadea plecatului de la hotel. Avea de terminat 8 shot-uri de vodca. Asa-si lua el jocu'. Avea la el 7 litri de vodca luati din Finlanda, plus niste bomboane cu care a facut o bautura din care nu am putut bea. Ceva gen ouzo, dar sarat. Misto, nu? Cine era el? Miliardar in dolari, un tip genial, un monstru sacru, un tip care se semneaza simplu, Monty Widenius, MySQL founder.

Aaaaa, vreti sa deveniti staruri TV? Maine veti afla cum.

Niciun comentariu: