miercuri, 13 mai 2009

Politica si prostitutie

Intra unu’ intr-o farmacie:
-Saru’ mana, fetelor, aveti peste?
-Nu!
-N-ati vrea sa fiu eu pestele vostru?

Incep sa cred ca romanii sunt niste curve care au nevoie disperata de un peste. Au nevoie de minciuni, de vrajeala. Oprescu este printre cei mai apreciati politicieni. Independenti. Cica. Aceasta cartita, aceasta conserva pesedista, baiat de general de securitate, pula mea, pentru un motiv care mie imi scapa, e pe cai mari. Doar pentru ca e primarul unui oras in care, de cand e el aici sef, nu s-a schimbat mai nimic.

SINGURUL primar pe vremea caruia s-a intamplat ceva a fost Basescu. Doua lucruri s-au intamplat pe vremea lui. Si nu ma luati cu vrajeala, eram aici cand s-au intamplat: genocidul maidanezilor, care au fost in pragul extinctiei si disparitia dughenelor si a chiscurilor penale care acum, baga-mi-ai pula in ma-sa, s-au reincarnat sub forma de florarii unde stau tiganii si se iau de femeile care trec pe strada.

Pai ba, de cand pula mea se dau medalii pentru ca se spala strazile? Si alea, cand o da dumnezeu, isus cristos si altar. Sau pentru marcat strazile pe care le-au asfaltat altii? Aaa, am uitat, pula mia, suntem o tara de visatori, romanul prost s-a nascut beat. Scuze, s-a nascut poet. Si atunci oamenii voteaza vise. Autostrazi suspendate peste un bucuresti care sta sa se darame. Mai votati-l, ma! Sugces!

Niciun comentariu: