joi, 14 mai 2009

Luam un caine?

Sau ne ia el pe noi?

Nu, nu e despre campaniile astea pe care le fac astia. Si nici despre cainii aia de pe insula aia, saracii. Vroiam sa va intreb daca si voi ati observat cainii aia vagabonzi (care iar au aparut la greu, mancami-ar pula oprescu) si tactica lor. Din cand in cand, cand mergi pe strada, te trezesti ca ai caine. Vagabond, desigur. Merg inaintea ta, pe langa tine, te asteapta, chiar ii latra pe altii cand trec pe langa tine.

E o tactica si asta, banuiesc ca se poarta asa ca sa ajunga pe unde se duc ei si vor cand trec pe la blocurile altora sa dea impresia ca "taci, manca-mi-ai pula, nu vezi ca-s cu omu' asta? E stapanu' meu, maiiii!!!". Mi-aduce aminte faza asta de aia doi purici "auzi, mergem pe jos sau luam un caine?"

3 comentarii:

jane spunea...

hihi :D da, mi s-a-ntamplat. eu am emotii insa, ca daca sunt draguta cu el, nu mai scap si mi se face prea mila sa-l abandonez.

Cristean spunea...

pai na.... "uameni" suntem. am patit si eu cu gagica-mea asa, ne-a condus (sau ce-a facut el acolo) un caine juma' de ora, pana acasa, de pana la urma i-am luat si-un carnat de la magazin. ce sa-i faci, nu poti fi puternic tot timpul.

Andrei Lefter spunea...

Uite eu sunt in Brasov acum si n-am vazut UN caine!!! NICIUNUL!!! Unde dracu or fi? I-or fi dus la Bucuresti? :)