marți, 5 mai 2009

Fericit sau roman?

Doi romani in strainatate:
-Ba, te-am prins, futu-ti dumnezeu matii!!!(sau cum s-o fi scriind)
-Nu, nenea, nu da, nu ti-am furat io butelia!!!


Eu, intr-un pub din Hanovra in care se fuma:
-Sa-mi bag pula, nu vii, in pula mea, din romania tocmai in Germania sa futi tot romance!
Din spatele meu, o voce de doamna:
-Mai suntem si alti romani p-aici, sa stiti!
Erau doua romance. Adica doua unguroaice din Timisoara.

Mari vacari romanii astia! Mai sunt romanii solidari? In a injura, poate. Am fost vreodata solidari? Eu as zice ca nu. Suntem doar niste mari tarani ai Europei.

3 comentarii:

Quick Silver spunea...

si zici ca nu-ti place piesa aia a lu Puya!

Cristean spunea...

NU:|

Cristean spunea...

imi place de o suta de ori mai mult asta: http://www.youtube.com/watch?v=AAxailJPU5Q