duminică, 3 mai 2009

Suicidismul

O baba il intreaba pe ceausescu:
-Ce este comunismul, filosofie sau stiinta?
-Filosofie!
-Asa ma gandeam si eu. Daca era stiinta prima data il testau pe animale!

Dar apinismul ce pula mea e??? Stire mare: una care practica alpinism A SCAPAT! Asta da stire. Asta, spre deosebire de altii. Bai, io nu inteleg alpinismul. Hai ca exagerez. “Mountaineering is the sport, hobby or profession of walking, hiking, trekking and climbing up mountains. It is also sometimes known as alpinism, particularly in Europe” Si na, pentru ca inteleg engleza, stiu ce-au scris aia acolo. Pe alpinisti nu ii inteleg. De ce pula mea ti-ai alege ca sport sau ocupatie o chestie in care poti muri ca prostul prostilor prostilor? Prostule!


Aia smecheri
Aia pe care o sa mi-i dati repede exemplu, gen Ticu Lacatusu sau ala de-a murit anu’ asta parca prin America de Sud. Desi sunt cei mai masochisti dintre toti, p-astia aproape ca ii inteleg. Dar nu de tot. Poate din cauza faptului ca si astia mor la greu.

Traseistii
Astia sunt aia amatori, dar mai cuminti. Merg cum trebuie, cand trebuie (ai zice), fac asta de mult, pula mea. Mai echipati, mai informati etc. Pacat ca nu pot sa prezica pe ce cort cad trasnetele, cum a patit colega mea. Fosta colega. Plus fratele ei, c-a fost superoferta.


Centuristii
Astia-s cei mai penali. Sunt aia pe care-i vezi cel mai des la televizor. Le zic centuristi pentru ca de multe ori o iau pe traseu, dar mai pe margine, asa. Beti. In pula goala si pantofi cu toc. Astia merita batuti si legati de calorifer. Sa aiba ca sport preferat tablele, ca stiti ca sahul e periculos.

Intrebari
De ce as vrea eu sa “cuceresc” un varf pe care au mai fost un infinit de oameni inaintea mea? Sa dovedesc ce? De ce as lua-o eu la picior de nebun o zi intreaga prin frig-soare-ploaie-cald-lapovita-soare doar ca sa am de unde ma intoarce? Nu sunteti sanatosi. Si riscati sa nu fiti vii. Incercati jogging daca vreti miscare. Prin Ferentari, daca vreti si adrenalina.

4 comentarii:

Andrei Lefter spunea...

Off topic... sau nu:
Eu am motor! La ce categorie intru?
Sa nu spui "donator de organe" ca e fumata expresia... :)

Cristean spunea...

inca n-am scris despre tine.

eadono spunea...

daca dumneavoastra practicati ca si sport extrem sahul atunci inteleg..da cand te duci vacare in competitie si iti iei picioare in cap aiurea..de ce o faci? te simti barbat? am impresia ca poti sa mori mai repede in sala dintr-un picior dat in gat de catre un idiot aiure..si nu imi spune ca sunt profesionisti si ca voi nu faceti greseli..si aia de se urca pe munte sunt pofesionisti. mie imi place sa ma dau cu snowboardul pe pante de munte nu pe partii..so what? daca mor mor..da cel putin fac ceva ce imi place..nu joc bf all day:P

Cristean spunea...

mah, io prefer sa ma bat ca chioru' undeva unde te poate gasi doctoru', in pula mea, nu sa sape dupa tine o saptamana prin zapada salvamontul si sa cheme sereiu' sa te gaseasca dupa semnalu' de la telefon. in plus, eu ma pregatesc sa ma bat, ma antrenez, nu ma duc ca handicapatii aia pe munte in cariciu' gol.