sâmbătă, 30 mai 2009

Recenzii subiective

Daca tot m-am melan-coolizat zilele trecute, ce puteam sa fac altceva duminica dimineata la ora 8 decat sa vad ce bloguri are lumea din Focsangeles si ce face cu ele? Nici nu stiu cum am ajuns acolo, era ceva cu recensamantul blogurilor si cu una, desteapta, de altfel care se lauda ca reprezinta transilvania. Mie, care reprezint bucurestiul acum, dar am in mine chestii care reprezinta si ardealul, si moldova, si dobrogea si chiar si locuri mai civilizate decat astea de cacat de pe la noi, nu mi se pare nimic mai penal decat sa te caci pe tine ca vii din nush' ce provincie. Romaneasca! Parca zici ca reprezinti Ille de France, in pula mea. Vedea-v-as facand elicopteru'!

Revenind. Bai, bloggingu' focsanean face bine, in general, se poate si mai bine, intotdeauna am stiut ca exista lume desteapta sau care mimeaza inteligenta foarte bine in orasul ala. Bine, unii exagereaza, o fi varsta, nush' ce o fi, dar e ceva. Adica mai au de crescut. Desi cica fondul conteaza, forma te omoara cateodata. Adica, daca titlul blogului sau titlurile postarilor sunt in engleza, iar textul in romana, pe mine m-ai dat direct in pula ta. Si m-ai pierdut. De ce trebuie sa inventam o noua limba? Nu ne ajunge messengereasca? Acuma vorbim si in blogărească? O romgleza care nu stiu pe cine vrea sa dea pe spate, mie pula sigur nu mi-o scoala, mie inteligenta mi se pare sexy, nu fiţele. Cu alte cuvinte, si bloggerii din Focsani sunt in rand cu lumea. Unii mai destepti, altii mai nu.

Dar nu pot sa fac abstractie de unul anume. Unul pe care l-am descoperit recent, iar ce-am sa spun despre el e clar subiectiv, n-am ce sa va fac. Titlul nu mi se pare inspirat. Na, nu poti sa le ai pe toate. Dar daca veti citi textele lui politice, veti intelege de ce Cioran, Tutea, Noica au fost romani. (muie octavian paler!!!) Sau de ce la liceul ala pe care l-am terminat impreuna Anghel Saligny avea note proaste. Da, este blogul fostului meu coleg, singurul meu coleg de liceu. Singurul meu coleg purtator de pulă, vreau sa spun si unul din motivele pentru care clasa mea nu a avut intalnire de 10 ani si pun pariu ca nu va avea nici de 20. Pentru ca femeile pur si simplu refuza sa se maturizeze cateodata.

Omul asta, cat timp eu am ales sa ma prostituez ziua si sa vin seara si sa ma lamentez si sa injur pe blog, a ales sa predea filosofie, sa citeasca si sa SCRIE carti. Si se vede. Daca in romania s-ar promova mai mult valorile si nu lichelismul, l-am vedea foarte des la televizor. Treceti pe acolo cand vreti sa luati cate o lectie de gandire sau de morala.

11 comentarii:

Andrei Lefter spunea...

Merci de pomenire!
De azi inainte, pe o perioada nedeterminata, asa cum scrie si in contractul de angajare, un gif iti va face reclama! Vezi tu care-i ala :D

Cristean spunea...

pai esti si la blogroll, bre, de-o gramada de timp. sau n-ai observat? ca doar lista nu e lunga.

Grim_Cris spunea...

Sa fiu eu ăla mai putin destept si din Focsani si sa ai tu succes cu blogul si in tot ce faci in viata ca nu ma supar!

Cristean spunea...

bai, zi merci, ti-am facut publicitate.

Grim_Cris spunea...

nu stiu cat de multa nevoie aveam de publicitatea ta. Totusi, merci, sa traiesti 1000 de ani!

Cristean spunea...

udoi!

Cristean spunea...

bai, pula mea, nu intelegi, baietii de la focsani au personalitate, imediat ce ai sa inveti mai multa romana si n-ai sa te mai iei dupa al' de zoso si de pula mea, ai sa fii ok, iti promit. pe ei n-ai cum sa-i mai ajungi din urma decat daca le dai bani, si asta doar daca vor ei. fa-ti firma ta, fii tu si atunci ai sa fii mai smecher decat prevede legea. deocamdaa esti copil.

Amaya spunea...

O simpla curiozitate:
de ce crezi ca mimez inteligenta?

Cristean spunea...

un simplu raspuns: sa-mi bag pula in ele de englezisme si de citate. fii tu insati, ca ai de unde. imi pare bine c-au sarit de cur in sus toti aia de care am zis de rau. poate fac ceva in privinta asta.

Amaya spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Amaya spunea...

Pai marea majoritate a citatelor sunt compuse de mine, nu copiate.Iar englezismele, adica titlu si citat in engleza, le-am folosit pentru un singur post.Si nu am sarit "de cur".Doar ca am citit destul si am invatat destul in ultimii 12 ani, de cand am avut prima data o carte in mana, ca sa "mimez" inteligenta.Dar nu ma simt lezata datorita comentariului tau.Poti crede orice, din moment ce nu ma cunosti, caz in care puteai spune cu certitudine daca persoana din spatele textelor este aceeasi cu cea din realitate.In concluzie, multumesc pentru critici, iar singurul lucru pe care l-am invatat este ca intr-adevar e stupid sa ai un titlu si un citat in engleza cand nu ai si textul.Cat despre citate, le voi folosi de acum numai pe ale mele, daca asta e motivul pentru care par altcineva. O zi buna!