vineri, 15 mai 2009

Eu, Dumnezeu

Bai, ce vis am avut. Cica eu eram dumnezeu si vroiam sa fiu in juriu la un concurs de miss. Nicio problema, vorbesc cu organizatorul si ala imi spune:
-OK, da’ nu poti sa le zici ca esti dumnezeu, pentru ca atunci ar fi clar ca TU stii cine-i mai buna de pula dintre astea dup-aici si s-ar duce in mortii ma-sii concursul.
(Organizatorul era un prieten de-al meu, deci isi permitea sa vorbeasca urat cu mine).
-Deci mie de aia de acolo imi place, hai s-o facem miss. Are tot ce trebuie, pula mea, merge.
-Ei, sanchi, nu putem, ba, sa punem toate moldovencele miss!
-Mars, ma, in pula mea, pai de-asta nu o votati voi, ca-i moldoveanca??? Ba, voi sunteti bulangii???
-Ba, da’ tu pana la urma cine pula mea esti de-ti tragi cu parerea p-aici? Ca n-a auzit nimeni de tine, mediocrule!
-Pai ma, ipocritilor, daca as fi ceva sau cineva anume, ar conta mai mult parerea mea?
-DA! Daca erai mircea badea sau zoso, conta mai mult!
-Pai io nu-s nici mircea bade, nici zoso. Eu sunt.... hm... account manager la o firma de PR. (Va dati seama, aia mi-a venit atunci, pe moment sa le spun, nu puteam sa le zic ca-s dumnezeu sau sa-i traznesc, desi imi trecuse prin cap si varianta asta.)
Si-n momentul ala deja imi imaginam cat de grea si de importanta e misiunea unui account manager pe pamant. Cate trebuie sa faca, oameni de impresionat, de discutat cu toti pomanagiii aia de ziaristi, de scris rapoarte, de pupat in pula si sefii si clientii (asta ar putea fi un fel de sex in grup?). Nasol.
-Deci, ba, eu iau decizii in viata, eu influentez destine din postura mea. le-am zis. Eu trebuie sa pastrez intotdeauna lucrurile intr-o balanta si sa decid ce e bine si ce e rau...
-Ceeeee vrajealaaaa ai in tineeee! GATA! Ne-am prins. Si tu esti moldovean, de-aia o vrei p-aia sa fie miss!!!
PTIU! M-am enervat si-am iesit afara sa-mi iau tigari. Jos, imi zice ala ca pachetu’ de marlboro lights scurt e 100 de mii.
-Ma, esti.... asa si pe dincolo??? 100 de mii va fi din noiembrie 2009, iti spun eu sigur...
-Atunci, ori aici in magazinu’ asta e noiembrie, ori cumperi, ori nu mai vrei, nu ma intereseaza!!!
Moaaaaaaama, ce muisti sunt oamenii astia!!!! Pfuai, ce m-am enervat!!!Ete sa vedeti voi ce pandemie de Ebola va fut eu voua, ca vad ca nu fac nicio pula cu gripa porcina, gripa aviara si gripa peştină! N-ati inteles deloc apropoul! A, si sa-mi bag pula-n el de liber arbitru!
M-am trezit.

2 comentarii:

carnat vrajit spunea...

A fi account manager la o companie de PR nu inseamana a fi pupincurist de ziaristi, bagator de seama.

Iti doresc sa ajungi intr-o companie de PR fix pe postu asta, sa vedem atunci ce mai zici.

Cristean spunea...

mda, si tu vad ca ai inteles TOT.