luni, 18 mai 2009

Calde si reci

Doua lucruri ma preocupa azi, unul mai prost ca altul. Adica unul e prost pentru ca nu se aplica si-n romania. Asta-i ca-n bancul ala cu doua vesti, "vecine, am doua vesti, una proasta, una foarte proasta, da' ma grabesc, asa ca ti le zic pe amandoua odata: vecinu' de la 5 ne-o fute pe nevasta-ta!".

Unele tari dau amenzile in functie de cati bani ai: esti milionar si mergi cu mertanu' CL 55 AMG cu 220 la ora, poti sa platesti niste sute de mii de euro amenda. Cam cat salariile pe cateva luni de la jucatorii echipei de fotbal pe care o tii ca sa faci capital politic asa, de fite. Cum vi se pare ideea? Mie mi se pare SUPER!

Aia nasoala: de cateva luni, sunt futut la creier pe mail de hackeri cu ofertele lor sa-mi upgradez contul de Reiffaisen pe care nu-l am, desi inasi directia financiara mi-a trimis niste bani acolo, ca idioata. Mai nou, dau clic pe cate o pagina de pe Realitatea si in loc sa ajung acolo, ma duce la o pagina cu o reclama la Reiffaisen si o optiune "clic aici ca sa accesati pagina dorita". Da' ce mortii ma-tii si s-a parut ca vreau sa accesez cand am dat clic prima data??? Reclama?

Deci, dupa, phishing, am parte si de spam. Multumesc si va fut in epiglota!

Niciun comentariu: