sâmbătă, 30 mai 2009

Cum ramai om?

Ma uit la oamenii destepti din jurul meu si nu pricep ceva: ok, ai fost cel mai bun povestitor in clasa a doua, cel mai tare la istorie in clasa a opta, cel mai smecher la filosofie intr-a doispea, cel mai bun la ce pula mea ai fost tu cel mai bun in facultate si la master si acum muncesti. Nu te vede lumea la televizor inca, pentru ca e aglomeratie. E plin acolo de oameni mai boi, dar mai importanti ca tine. Dar tu iti faci treaba in continuare.

Eu prestez o munca nebuna si raman un fute-vânt. Mai toata viata mea am fost cel mai destept pe unde am fost. Nu fata de sefi, ca aia recunosc greu ca esti destept. Scriu, citesc, bag, ma documentez, ma implic, alerg si totusi nu avansez. Nu simt ca am facut vreun pas inainte in ultima vreme in niciun domeniu, mai ales mintal. Am si eu niste intrebari. Cand pula mea au restul, aia mai destepti ca mine, timp sa si citeasca si sa si traiasca? Cum fac cu familia? Cand au timp sa faca ordine prin casa, daca citesc/scriu atat? Nu-i iau la bataie femeile? Cum fac sa pastreze un echilibru intre viata si trait?

5 comentarii:

Andrei Lefter spunea...

Daca "froiai" sa avansezi trebuia sa te faci farmacist :))
Daca vrei sa traiesti, sa ai grija de tine, de familia ta, sa te distrezi, etc, trebuie sa fii bogat. Parerea mea! :)
Ca sa fii bogat insa, nu trebuie sa muncesti. Trebuie sa furi sau sa te nasti bogat. Prin munca vei duce doar o viata de subzistenta: nu vei avea timp liber, iti vei bate nevasta, nu-ti vei permite un concediu decent nicaieri (mai ales in tara ta).
Vreau sa emigrez!

Cristean spunea...

de ce vrei sa emigrezi, dom'le, a inceput sa castige nevasta?

jane spunea...

off, cate prejudecati, dom'le! da de ce sa bati nevasta? ca ti-e tie greu? (na, ce sa-i faci, sunt mai feminista de felul meu)
e greu, da', cum zice englezu', "make the best of it". uite ca mi-am permis sa bag si-o engleza, da' mi-ai dat voie mai acu' ceva vreme, sper ca n-ai uitat.
pan' la urma nu mi-e clar, n-ai voie sa folosesti unu-doua cuvinte in engleza intr-o propozitie in romana sau nici macar sa scrii propozitii intregi in engleza? ce ti-e si cu regulile astea!

Cristean spunea...

exista lucruri care suna mai expresiv in engleza, recunosc. alea care suna "cool", alea ma streseaza pe mine. adica lucrurile spuse in engleza de dragul de-a te da rotund ca le stii tu. "to call the shots" imi place. da' de exemplu, chiar cuvantul "cool" intr-o propozitie in romana, ma face sa-mi vina sa-i dau patruzeci de pumni in gura cui il foloseste.

Cristean spunea...

fara virgula.