duminică, 24 mai 2009

Vrei sa devii vedeta?

Bai, cica un student la politehnica statea la calculator foarte preocupat de ce facea acolo si n-asculta ce zicea profesoru'. Chestie care pe prof il enerva, evident. Ce facea el acolo? Un program care sa-l ajute sa castige la loto. La care profu' ii spune "las-o balta, nu merge, am incercat si io." Asta mi-a spus-o Constantin Teodorescu, daca tot am fost pe la politehnica zilele astea. E autobiografica. Ce sa-i faci, asa-i romanu'. Toata viata viseaza sa o puna.

Dar acum aveti o sansa in plus. Vrei o cariera in televiziune? Vrei sa fii pe sticla? Vrei sa te invidieze toata lumea ce desteapta esti tu si ce interesanta si ce nevasta de miliardar esti si cum schimbi tu destine vorbind in soapta la televizor si sa te injur io pe blog? S-a deschis academia de televiziune. Succes GARANTAT! Te duci acolo si te invata Andreea Marin, Dan Negru, Melania Medeleanu, Dana Mladin, Razvan Popescu... Oare Maruta de ce nu apare? Dai banu', ii pupi mana lu' Dan Negru, ii urezi "sa va dea dumnezeu sanatate" si gata, devii vedeta. Sa mor eu???

Cand dadeam eu la jurnalism prima data si picam, o proasta de pe acolo, catindata si ea, zicea "daca pic aici, nu-i nimic, ma duc la Academia Pro si acolo, chit ca dai o mie de dolari pe an, cand termini te angajeaza automat la Pro TV!" "Pai cati insi termina academia aia pe an?" "O mie!". Clar. Asa si cu academia asta. Singurul lucru pe care va garanteaza nenea Cristean ca-l veti face la academia asta automat este ca veti marca banu' gros la vedetele astea sa le faceti cariciu' mare. Sugces! (garantat).

Niciun comentariu: